בית

>

אינסטלטורים

>

אינסטלטורים בבאר שבע

אינסטלטורים שבדקנו בבאר שבע

מאות חוות דעת באתר על אינסטלטורים בבאר שבע שעברו בדיקת איכות

 סנן
3 אינסטלטורים בבאר שבע
שקיבלו ציון מעל 9
ציון: 9.59
ישראל דזבסרוב, שיפוצניק והנדימן בבאר שבע. מבצע שיפוצים קטנים, עבודות צבע, גבס, ריצוף, טייח שפכטל ועוד. כמו כן, מבצע שירותי הנדימן, תיקוני נגרות, תליית טלוויזיות, מדפים ועוד.
איזורי שירות: השפלה והסביבה, דרום
זמינות מלאה לעבודה
יונס נבארי - אינסטלטור , תמונת פנים

יונס נבארי

15 חוות דעת
ציון: 9.58
יונס נבארי בעלים של חברת י.מ.אינסטלציה בבאר שבע. מתמחה בכל עבודות האינסטלציה ובפרט; אסלות סמויות, פתיחת סתימות, גילוי ואיתור פיצוצי צנרת, החלפת קווי מים וביוב, הגברת לחץ מים מקרים לחמים, החלפה והתקנת כלים סניטריים, שיפוץ חדרי אמבטיה ומקל...
איזורי שירות: השפלה והסביבה, דרום
זמינות מלאה לעבודה
רותם אמר - אינסטלטור , תמונת פנים

רותם אמר

40 חוות דעת
ציון: 9.81
רותם אמר קבלן שיפוצים בבאר שבע. בעלים של חברת "רותם הנדסה" המבצעת את כל סוגי עבודות הבנייה והשיפוצים למגזר הפרטי, הביטחוני והעסקי. מתמחה בעבודות הריסה ובנייה, חלוקת דירות להשקעה, עבודות אינסטלציה, חשמל, ריצוף בשיש ואבן, טיח, גבס וצבע. ב...
איזורי שירות: השפלה והסביבה, דרום
זמינות מלאה לעבודה

כאשר זקוקים לשירותיו של אינסטלטור בבאר שבע, הדבר החשוב ביותר הוא למצוא איש מקצוע אמין, שיגיע במהירות ויטפל בבעיה על הצד הטוב ביותר, אבל זה לא כל כך פשוט למצוא בעל מקצוע אמין בתחום כל כך פרוץ ולכן חשוב שתכירו את הפרמטרים המובילים לבחירה של אינסטלטור אמין, מקצועי, רציני ואיכותי.

 

אינסטלטור בבאר שבע - לפי סוג העבודה

למעשה, הפרמטר הראשון בבחירה של אינסטלטור בבאר שבע הוא סוג העבודה שאתם צריכים. אינסטלטורים מתחלקים ל-3 קבוצות עיקריות של תחומי התמחות, קצת כמו כל בעל מקצוע רציני אחר. לכן, לפני שאתם מתחילים לחפש, אתם צריכים להבין לאיזו קטגוריה שייכת העבודה שאתם צריכים:

 

אינסטלטור בבאר שבע לעבודות מזדמנות

העבודות המוכרות והנפוצות ביותר, אליהן רוב האנשים קוראים לביצוע על ידי אינסטלטור בבאר שבע הן עבודות פשוטות יחסית של פתיחת סתימות בכיורים ואסלות, אולי גם באמבטיה, תיקון נזילות בברזים וניאגרות, התקנה של נקודת מים למדיח חדש, או מכונת כביסה וכן הלאה. עבודות מסוג זה יכול לבצע כמעט כל אינסטלטור מוסמך, בעל התמחות מכל סוג שהוא.

 

אינסטלטור בב"ש לביצוע פרויקט גדול

אם אתם מחפשים אינסטלטור בבאר שבע להחלפת תשתית ישנה בכל הבית, החלפת חדר אמבטיה, התקנה של נקודת מים חדשה וכן הלאה, הסיפור כבר קצת שונה.

עבודות מסוג זה נחשבות גדולות, חד פעמיות ודורשות מקצועיות רבה ולכן יש לבדוק אם האינסטלטור שלכם מוסמך ומסוגל לבצע אותן, אם יש לו כלי עבודה מתאימים וכן הלאה.

 

אינסטלטורים בבאר שבע לתחזוקת מבנים ישנים

תחזוקה של תשתיות אינסטלציה בבניינים ישנים היא תחום מקצועי בפני עצמו, הדורש עבודה עם כלים מיוחדים, ידע ממוקד וניסיון רלוונטי.

אינסטלטורים שמתעסקים עם תשתיות ישנות צריכים להחזיק בדרך כלל ציוד מתקדם כמו מצלמה תרמית לאיתור נזילות ומקורות לרטיבות בקירות, מצלמות מיוחדות לאיתור חורים בצינורות הביוב, כדי שלא יצטרכו לשבור לכם את הרצפה לצורך איתור התקלה ועוד.

חברות אינסטלציה המעניקות שירות לבניינים ישנים, מעניקות בדרך כלל גם את האפשרות לשלם עבור מנוי, או ריטיינר, לצורך ביצוע עבודות תקופתיות במחיר משתלם וכדאי לבדוק כמה הצעות מחיר לפני שבוחרים.

 

פרמטרים נוספים לבחירה של אינסטלטור בב"ש

מלבד שלושת תחומי ההתמחות הללו, יש לא מעט פרמטרים נוספים לבחירת אינסטלטור טוב, שאתם חייבים להכיר:

 

אינסטלטורים בבאר שבע למצבי חירום

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל אינסטלטור מעניק שירותי חירום בכל שעות היממה ולכן, כדאי להחזיק בספר הטלפונים שלכם מאגר קטן של כמה אינסטלטורים, שאתם בטוחים שהם נותנים שירותי חירום, כדי שלא תתקשרו באמצע הלילה למישהו שבכלל אין לו כוונה לקום ולהגיע אליכם בשעה כזאת.

 

אינסטלטור בבאר שבע לפי רמת אמינות

אינסטלטור הוא בעל מקצוע שצריך להיכנס אליכם הביתה ולבקר בחדרים הכי פרטיים ואינטימיים שלכם. בנוסף, המערכות שהוא אחראי על תפקודן התקין הן מערכות חיוניות לתפקוד תקין של חיי השגרה בבית ומשום כך, חשוב לבחור אינסטלטור בעל רמה גבוהה של אמינות.

נשמע מורכב? אז ממש לא. יש כמה פרמטרים שאתם יכולים לבחון כדי לדעת שמדובר על אינסטלטור אמין:

 

המלצות

בעיקר אם הן מגיעות מאנשים שאתם מכירים, מעידות הרבה על אופיו ואיכות אישיותו של אדם.

 

הכשרה מקצועית

לא תמיד זה נכון, אבל הכשרה מקצועית מעידה לעיתים קרובות על גישה רצינית למקצוע ומחויבות כלפי הלקוחות ולכן כדאי לבדוק את העניין.

 

ותק

אינסטלטור ותיק הוא לאו דווקא טוב יותר מאינסטלטור חדש, אבל אם הוא הצליח להחזיק מעמד במקצוע לאורך שנים רבות, סביר להניח שעבודתו מניחה את הדעת.

 

אינסטלטורים בבאר שבע - איך קובעים את המחיר?

מחירון עבודות אינסטלציה אינו אחיד. אינסטלטורים שונים גובים מחירים  מעט שונים בהתאם למערכת השיקולים האישית של כל אחד מהם, אבל יש מחירים יחסית קבועים, שאפשר לצפות לקבל עבור עבודות נקודתיות נפוצות, כמו פתיחת סתימה בכיור, תיקון נזילה בצינור, החלפת ניאגרה ואפילו איתור מקור הנזילה בעזרת מצלמה מיוחדת.

לעומת זאת, אם אתם מראש זקוקים לביצוע עבודת אינסטלציה מורכבת במיוחד, במקום שקשה להגיע אליו, במבנה עם תשתיות ישנות מאוד, זקוקים לאיתור מורכב של נזילה אי שם בתוך מערכת הביוב של בניין, או עבודה מורכבת לאיתור סתימה, אתם יכולים לצפות למחירים בהתאמה אישית, לפי רמת הקושי של העבודה, מספר השעות הדרושות לביצוע המשימה, כמות וסוג הציוד המיוחד שאינסטלטור צריך להביא איתו וכן הלאה.

לכן, לפני שמזמינים אינסטלטור בבאר שבע, מומלץ לבדוק מהם המחירים המקובלים עבור סוג העבודה שאתם צריכים ואם אתם יכולים - אז כמובן גם לעשות השוואת מחירים בין כמה בעלי מקצוע.

 

לסיכום

אינסטלטור בבאר שבע הוא אולי מקצוע נפוץ, אבל לפני שמזמינים הביתה בעל מקצוע חיוני, אדם זר שאתם לא מכירים, עשו לעצמכם טובה ובדקו כמה אפשרויות, כדי שתוכלו להיות רגועים, בידיעה שאתם מקבלים שירות מאדם רציני, מקצועי, אדיב ואמין.