בחירת בעל מקצוע לשיפוץ או שדרוג הבית | איך זה עובד
שיפוצים פלוס
הצטרפות בעלי מקצוע

3,979 ישראלים לא טועים

בחרו גם אתם בעל מקצוע מומלץ לשיפוץ או שדרוג הבית:

איך בוחרים בעל מקצוע לשיפוץ או שדרוג הבית?

עשינו את העבודה בשבילכם

בעלי המקצוע באתר עברו בדיקה קפדנית הכוללת ביקורי שטח ותחקור לקוחות מהעבר. בעל מקצוע שלא עומד בסטנדרטים הגבוהים שלנו, לא נכנס לאתר.

אפשר להיות רגועים, זה מה שאנחנו עושים מאז 2009.

קראו על תהליך הסינון שלנו
סינון ובדיקה של קבלני שיפוצים
רשימת קבלני שיפוצים מומלצים

הכירו את נבחרת המקצוענים שלנו

בחרו את היישוב שלכם וקבלו רשימת בעלי מקצוע המדורגת לפי ציונים שאספנו מלקוחות במהלך השנים.

למה לכל בעלי המקצוע יש ציון גבוה? כי אלה הסטנדרטים של שיפוצים פלוס. אם ציון של בעל מקצוע יורד מ-9, הוא לא ממשיך איתנו.

לרשימת קבלני שיפוצים לשיפוץ גדול
לרשימת שיפוצניקים לשיפוץ קטן
קראו על הציונים והדירוג

בחרו בבעל מקצוע מומלץ

קראו חוות דעת, צפו בתמונות מפרויקטים, עיינו בתעודות והסמכות ואפילו דברו בטלפון עם לקוחות קודמים של כל בעל מקצוע. התקשרו למספר בעלי מקצוע שהרשימו אתכם, קבעו פגישות וקבלו הצעות מחיר.

בחרו בבעל המקצוע שהכי מתאים לכם וצאו לדרך!
לא לדאוג, אנחנו פה לאורך כל התהליך.

קראו על חוות הדעת
למדו איך לבחור קבלן
בחרו קבלן וסגרו אתו עסקה
נתקשר לאסוף חוות דעת

נשמור על קשר

לאחר העבודה נתקשר אליכם לשאול איך היה ולאסוף חוות דעת וציון על העבודה ועל בעל המקצוע. חוות הדעת תפורסם באתר והציון שתתנו לבעל המקצוע יצטרף לשאר הציונים ויקבע את הדירוג החדש שלו ברשימה.

כשם שחוות הדעת של לקוחות מהעבר עזרו לכם לבחור בבעל המקצוע, כך גם חוות הדעת שלכם תעזור לאחרים בעתיד.

השלב הראשון - נתחיל עם רשימה של בעלי מקצוע מומלצים:

שאלות ותשובות

מי כותב את חוות הדעת באתר?

כל אחת מחוות הדעת על בעלי המקצוע באתר היא חוות דעת אמיתית של אדם שהשתמש בשירותיו של אותו בעל מקצוע, התקשרנו אליו ואספנו אותה טלפונית. אנחנו לא מאפשרים לבעלי מקצוע לערוך או להסיר חוות דעת.

חוות דעת נכנסת לאתר אך ורק בנסיבות אלה:

  1. לקוח בחר בבעל מקצוע באתר
    אנחנו מתקשרים באופן אישי לכל גולש באתר שפנה לבעל מקצוע – זאת כדי לאסוף משוב על היחס והשירות שקיבל, וכן לאסוף חוות דעת במידה ובאמת נעשה שיפוץ.
  2. בעל מקצוע חדש מצטרף לאתר
    כשבעל מקצוע חדש מצטרף לאתר אין ברשותנו חוות דעת כמו אלו שאנחנו אוספים מלקוחות שמגיעים אליו דרך האתר ובכל זאת אנחנו לא מוותרים על כך.
    בעל המקצוע מתבקש לספק רשימה של 15 לקוחות שלו ולגַבות את הרשימה במספרי חשבוניות עוקבים.  גם כאן, אנחנו מתקשרים ללקוחות ואוספים את חוות הדעת. החשבוניות מבטיחות לנו שהלקוחות אמיתיים והתנאי שאנחנו מציבים לגבי מספרי חשבוניות עוקבים, מבטיח שבעל מקצוע לא יבחר בפינצטה רק את הלקוחות הטובים – אלא מקבץ הטרוגני של לקוחות.

שימו לב! יש לכם אפשרות להתקשר בעצמכם ללקוחות שמופיעים באתר שנתנו חוות דעת והסכימו שנפרסם את מספר הטלפון.

סיימתי עבודה עם בעל מקצוע שלכם. כיצד אוכל למסור חוות דעת?

אנחנו בכל מקרה יוצרים אתכם קשר כדי לאסוף חוות דעת, אולם אם כבר סיימתם את השיפוץ וטרם התקשרנו - תוכלו ליצור איתנו קשר ולאחר שנוודא שבאמת השתמשתם בשירותיו של בעל המקצוע שלנו, נאסוף מכם חוות דעת.

איך אני יכול לדעת שאין לכם חאפרים באתר?

​כפי שציינו אנחנו מבצעים בדיקות מקיפות וסינון לפני שאנחנו מצרפים בעלי מקצוע חדשים לאתר. בנוסף, כל בעלי המקצוע נמצאים תחת ​בקרה מתמדת המתבטאת בעיקר בתקשורת עם הלקוחות שלהם: אנחנו נמצאים בקשר עם הלקוחות כדי לוודא שהם מקבלים שירות טוב ואף אוספים מהם חוות דעת בסיום העבודה.

כך נוצר מצב שאנחנו מכירים טוב את בעלי המקצוע באתר ואם מישהו לא עומד בסטנדרטים שלנו, הוא ימצא את מקומו מחוץ לאתר.​

למה כל הציונים באתר גבוהים? זה נראה קצת לא אמין

בעל מקצוע שהציון שלו יורד מתחת ל 9 יוצא אוטומטית מהאתר ולכן הסטנדרט נשאר גבוה.

למה אין הרבה בעלי מקצוע באתר?

כדי להיכנס אלינו לאתר צריך להיות בעל מקצוע טוב, מקצועי ואמין - ולא קל למצוא כאלה.
בעלי המקצוע שמתקבלים אלינו לאתר עוברים תהליך סינון קפדני ופיקוח תמידי - ולא לכל בעל מקצוע שפונה אלינו ומבקש להצטרף באמת מוכן (או מסוגל) לעמוד בסטנדרטים שלנו. לא נתפשר על איכות בעלי המקצוע רק כדי שיהיו לנו יותר מהם באתר.

אם אתם מכירים בעל מקצוע מומלץ ומקצועי, נשמח אם תפנו אותו אלינו.

יש לי שאלה שלא מופיעה פה. את מי לשאול?

אם מדובר בשאלה מקצועית כמו באיזה סוג של צנרת כדאי להשתמש בשיפוץ אמבטיה? אז אפשר לשאול בפורום המומחים ולקבל תשובה מקצועית.

לשאלה אחרת, התקשרו לטלפון 077-2305555 או שלחו מייל info@shiplus.co.il ונשמח לענות.

צרו קשר להתייעצות עם נציג