בית

>

נגרים

>

נגרים ברמת השרון

נגרים מומלצים ברמת השרון: ריהוט בהתאמה אישית

לפניכם רשימת נגרים מומלצים שעברו בדיקה. צוות האתר מקפיד לקבל משוב טלפוני לאחר כל פרוייקט. ניתן להתקשר ללקוחותיהם הקודמים של הנגרים.

 סנן
5 נגרים ברמת השרון
שקיבלו ציון מעל 9
צביקה ברץ - נגר , תמונת פנים

צביקה ברץ

3 חוות דעת
ציון: 10.00
צביקה ברץ, בעלים של חברת נגרות שיין ברמת השרון. מתמחה בכל סוגי עבודות העץ כגון: בניית ארונות, מטבחים, ארונות אמבטיה ספריות קודש ועוד.. החברה משלבת עץ ומאפשרת מתן פתרונות מתקדמים בתחום עבודות שיש אקרילי במגוון צבעים, ומספקת שירותים למגוון ר...
איזורי שירות: השרון והסביבה, מרכז, ירושלים והסביבה, השפלה והסביבה

  לא מבצע תיקונים

זמינות מלאה לעבודה
יורם ביתן - נגר , תמונת פנים

יורם ביתן

56 חוות דעת
ציון: 9.18
יורם ביתן, נגר ותיק ברמת השרון. מבצע את כל סוגי הנגרות, מטבחים, ארונות, חדרי שינה, התקנת מוצרים, פירוק והרכבה של דלתות, עבודות עץ וכו. לכל תיקון ובעיה הוא האיש שלכם, מגיע עם סבלנות, חיוך, אדיבות ומקצועיות.
איזורי שירות: השרון והסביבה
זמינות מלאה לעבודה
זיו פליישר - נגר , תמונת פנים

זיו פליישר

13 חוות דעת
ציון: 9.94
זיו פליישר, חברת מטבחים ונגרות ברמת השרון. מבצע את כל עבודות הנגרות בפרט: ייצור והרכבת מטבחים בייצור אישי, ארונות אמבטיה, חיפויי קיר לטלוויזיות, קונסולות, מזנונים, חדרי שינה, סיפריות, ארונות קיר, חדרי ארונות ועוד.
איזורי שירות: השרון והסביבה, מרכז
זמינות מלאה לעבודה
איליה זאידה - נגר , תמונת פנים

איליה זאידה

2 חוות דעת
ציון: 10.00
איליה זאידה, בעל מקצוע בתחום הדקים ופרגולות ברמת השרון. מתמחה בכל סוגי עבודות העץ כגון: דקים פרגולות ניסיון וידע בתכנון ועיצוב עבודות עץ. דואג לבצע את העבודה באיכות גבוהה, במהירות ושירות.
איזורי שירות: השרון והסביבה
לא זמין בשיפוצים פלוס
סופר מטבחים - נגר , תמונת פנים

סופר מטבחים

3 חוות דעת
ציון: 10.00
סופר - מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית ברמת השרון. תהליך העבודה מותאם לצרכי הלקוח, בשלב הראשון פגישה באולם התצוגה, בשלב השני פגישה עם מעצבת והדמיית תלת מימד כך שתוכלו לראות את המוצר אותו תקבלו, לאחר מכן שלב הצעת המחיר. סגרתם? מעולה, אנשי המדידו...
איזורי שירות: השרון והסביבה, מרכז
לא זמין בשיפוצים פלוס