בית

>

חברות מטבחים

>

שאלה : החלפת מטבח

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

החלפת מטבח

פורסם על ידי טובה
06/08/14

שלום, אנו רוצים לשבור קיר בין המטבח לפינת האוכל ולעשות מטבח חדש (ארונות,כיור). מהי בערך העלות למטר ואיך מוצאים בעל מלאכה טוב? האם כדאי ללכת לנגר או לחברה למטבחים? תודה

3 תגובות

אנו ממלצים שתפגשו עם אחת המעצבות שלנו לבדיקת אפשרות החלפת מטבח.
טלפון 04-9848135

1. את צריכה לפני הכל בעל מקצוע/קבלן שישבור את הקיר ויעשה הכנת תשתיות למטבח החדש וכן פינישים (חשמל. אינסטלציה. ריצוף/חיפוי. תיקונים. צבע)
2. מטבח זה המקום שיכול להיות היקר בבית (יחסית לגודלו), ולכן קשה עד בלתי אפשרי לתת מחיר לפי מטר. תלוי מה את שמה באותו מטר. גם אם השאלה היא על בסיס/גוף מטבח בלבד עם פרזול סטנדרטי - תלוי ממה עשוי הגוף וכן החזית. בנוסף, צריך לדעת את סוג וכמות הפרזול.
לסיכום; לבערך אין ערך, ולשאלתך אין תשובה חד משמעית (אם בכלל) ללא כל הפרטים וכדלעיל.
3. לאשאלתך - האם כדאי נגר או חברת מטבחים; בד''כ חב' מטבחים יקרה יותר (עד פי 2) וזאת מפני המוניטין וכן השרות הכולל אותו הם מציעים. לעומת זאת, את צריכה 'ליפול' על נגר אמין.
אשמח לייעץ לך בצורה פרטנית (בשעות העבודה) ואף לתת לך הצעת מחיר כוללת על כל העבודה כולל הכל (במקרה וזה יצדיק הגעה מי-ם)
בהצלחה!

טובה שלום,
אנו רוצים לשבור קיר בין המטבח לפינת האוכל - שלב ראשון - למצוא קבלן שיפוצים לביצוע הנ"ל.

לעשות מטבח חדש (ארונות,כיור). מהי בערך העלות למטר - כפי שענה ראובן זה תלוי בהרבה פרטים מאיזה סוג חזיתות (צביעת אפוקסי/פורמייקה/זכוכית וכו') איזה פרזול וכמות, כמה מגירות, איזה משטח (קוריאן, אבן קיסר, נירוסטה) איזה כיור (קוריאן, נירוסטה, סילגרניט וכו), איזה חיפוי קיר (קרמיקה, שיש, קוריאן, זכוכית וכו), איזה ברז?, טוחן אשפה? ועוד ועוד...

איך מוצאים בעל מלאכה טוב? המלצות, אם המטבח גדול שווה ללכת לראות עבודות.

האם כדאי ללכת לנגר או לחברה למטבחים? כמו לכל דבר בחיים לכל דבר יש את היתרונות שלו והחסרונות שלו, לגבי השירות אני חולק עם ראובן הרבה פעמים השירות מנגר בעל בית מלאכה לא גדול השירות יהיה יותר אישי ויותר מהיר.

וכמובן אחרי שכל השאלות האלו עולות צריך לחשוב טוב על אפשרות לקחת מעצבת שגם יכולה לנהל את הפרויקט הזה.

בכל אופן לכל שאלה בנושא משטחי קוריאן, כיורי קוריאן, אביזרים נלוים למטבח כגון ברזים, טוחני אשפה, כיורי נירוסטה וסילגרניט, סבוניות , נשמח לעמוד לרשותך בנ"ל.