בית

>

קבלני שיפוצים

>

שאלה : תמחור חיפוי קיר

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

תמחור חיפוי קיר

פורסם על ידי נתן רומאנו
31/01/19

קיר חיצוני בגודל כ45 מטר.+שפריץ.לאחרונה יש חדירה של רטיבות.ברצוני.לאטום באבן חיפוי.מה הם השלבים של העבודה לפני הדבקת האבן איזה חומרי איטום טובים לאיטום.האים אבן חברון מומלצת?האים התמחור לפי מטר.ללא מחיר האבן וכמה?מה מחיר למטר האבן?כמה עולה.מטר הדבקת האבן?ומה עלות של כל העבודה כולל חומרי איטום ללא מחיר האבן תודה.

5 תגובות

שלום רב
כאמור שמי רועי ואנינאיש אבן בעל ניסיון של מעל 12 שנים, בין הפרוייקטים אותם ביצעתי בתחום האבן הם מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, אלרוב ממילא, בתי חולים כמו הדסה עין כרם ועוד.
לשאלתך... אבן אינה מהווה שכבת איטום!
בתהליך עבודות האבן ישנו שלב איטום חזית הבניין ובמקרה שלך הייתי שוקד גם על הסרת שכבת השפריץ מחזית הבטון מאחר וזו מהווה שכבה מפרידה בין שכבת האיטום וקיר הרקע העיקרי של המבנה.
לאחר הסרת השפריץ ובמקרה בו מתגלים סדקים וחורים בקיר הרקע יש למלא שכבת טייח מיישר בכדי ליצור קיר מטוייח (אפילו ברמה מינימלית) וחלק למגע יד ובכך להכיןנאת הקיר לאיטום.
ניתן ליישם איטום על בסיס חומרים צמנטיים כמו "סיקא טופ 107" של חברת גילאר או "מסטיגום ספיד" של חברת פזקר או ביטום (כמדומני) ומומלץ ביותר ליישם שכבה זו בהתזה כך החומר נדחף למעמקי חרירי הקיר בתנופה וממלא את כל משטח הקיר ויוצר שכבה אחידה ועבה של איטום.
לאחר יישום האיטום מתחיל שלב החיפוי אותו ניתן ליישם בכל אחת מהשיטות המופיעות בתקן ישראלי לעניין זה שמספרו 2378 חלקים 1 עד 6.
במידה ונדרש עוד מידע או הצעת מחיר ליישום הנ"ל אשמח לפנייתכם.

שלום רועי.תודה לך על הייעוץ המקצועי.רציתי לדעת על תמחור.כל העבודה כולל חומר.ללא האבן .כמה יעלה? הכוונה החלקת הקיר מהשפריץ .איוונט בחומרים שציינת.וכן עבודת הציפוי.ללא עלות האבן.הכוונה כל העבודה מא_ת.את מחר האבן אני אשלם כולל העבודה.יש לי בערך 45מ.כמו כן יש שתי דלתות בקיר וחלון.יחד בערך חמש מ.האים להוריד ל40מ מתוך ה45.תודה והיום טוב.נתן

שלום נתן
מחיר הוא תלוי סיטואציה, פרמטרים כמו מידות, מיקום, גישה ועוד.
חייב לראות את העבודה לפני מתן מחיר לביצוע.
אצלך כמויות הביצוע נורא נמוכות ותקורת העבודה ביחס למ"ר תהיה גבוהה יחסית.
בגדול מאוד מה שתיארתי בחיפוי אבן במידות סטנדרטיות של 30 חופשי ללא עלות האבן ובשיטת החיפוי עם גב בטון וללא שימוש או אספקת פיגומים זה בערך 450 שקל למ"ר.

כדאי לצבוע את הקיר בסיקה לפני ההדבקה או החלקת ביטון

מאוד ממליץ לא לאטום קירות של בית, בטח לא עם חומרים שלא "נושמים".
אל תאטמו את הקירות כי תקבלו בתים שלא מאפשרים ללחות לצאת- ותקבלו עובש. וחבל.
ככלל- אין כמעט סיכוי שמים חודרים קיר, בטח לא בלוקים אם אין סדקים.
היכן אתה רואה/חש את הרטיבות ? יכול להעלות תמונה שנוכל להתרשם ?