בית

>

קבלני בניה קלה

>

שאלה : בניה קלה

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

בניה קלה

פורסם על ידי אבי מונדרי
17/05/16

אנו מתעניינים בבניה קלה לבית פרטי , אילך מתחילים תהליך שכזה? מי החברות המוכרות המתמחות בבניה כזו? ומה היתרונות והחסרונות.של הבנייה

2 תגובות

ראשית, אתם צריכים כמובן היתרים לבניה תוכלו לקרוא על כך במאמר על היתרים

לאחר שעברתם את השלב הזה, אתם צריכים להחליט כמובן אם לבנות בבלוק או בבניה קלה. היתרונות של הבניה הקלה לעומת הבלוק זו מהירות הבניה, הבידוד מחום וקור, בד"כ יותר זולה אך אם בונים בחומרים הטובים ביותר ההבדל לא משמעותי ויש את העניין ה"ירוק" למי שזה חשוב לו. החסרון של בניה קלה לעומת הבלוק זהו עניין פסיכולוגי בלבד שבישראל יש פחות מודעות לנושא הזה וסביר להניח שכתרצו למכור את הנכס יהיה לכם קשה יותר. חשוב להבין שבאירופה, אוסטרליה וארה"ב כבר שנים אין את המושג של בניה בבטון ובונים רק בבניה קלה. קצת על הנושא במאמר זה.

במידה והחלטתם ללכת על בניה קלה, חשוב להבין שיש המון שיטות והמון חומרים. משיטת בניה בעץ, קונסטרוקצית פלדה ולוחות על בסיס צמנט, פאנל מבודד ועוד. תוכלו לקרוא הרבה חומר מקצועי באתר שלנו במאמרים בנושא בניה קלה.

לגבי חברות מוכרות בתחום - יש את חברת מייטק שהיא חברה הנדסית הנותנת פתרונות תכנון ומספקת קונסרקציית פלדה ייחודית. יש את רוטנברג שמספק חומרים לבניה קלה מאוסטרליה, יש את אורבונד המספקת לוחות חיצוניים על בסיס צמנט ויש את איטונג שגם להם חומרים מיוחדים לבניה קלה. לגבי חברות לביצוע אנחנו יכולים להציע לכם לפנות לקבלנים שלנו שמתמחים בבניה עצמה.

בהצלחה!

אבי שלום. הדברים העיקרים נאמרו עי אנשי המערכת.ככלל בניה קלה ואיכותית אינה זולה יותר מבנייה קונבנציונאלית אך מהירה בהרבה וגם לכך יש כמובן משמעות כספית. לאחר שתתכנן את ביתך , התכנון זהה בכל השיטות בהן תבחר, עליך להעביר את התכניות לאותן חברות שמצאו חן בעיניך ולבקש הצעת מחיר פרטנית לתכנית שלך המלווה במפרט טכני ברור.
בנוסף נסה לדבר עם לקוחות של אותן חברות ולהתרשם מרצינותם, מידת האחריות והשירות שנותנות לבתיהם.אם תבחר בחברה הנכונה בטוחני שתהנה מאיכות הבית לשנים ארוכות. בהצלחה