בית

>

קבלני שיפוצים

>

שאלה : כמה שאלות לגבי שיפוץ מתוכנן

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

כמה שאלות לגבי שיפוץ מתוכנן

פורסם על ידי הילה
13/04/15

אני בודקת לגבי שיפוצים נרחבים בבית שלי ומתכננת לשכור אדריכל שיעשה לי תכנית אדריכלית מסודרת כי מתוכננים להיות שינויים רציניים ורציתי להיערך לפני מה עוד לפני. ככל הנראה אשכור את שירותיו של אדריכל ממשרד אדריכלים דורית סלע ואני לא יודעת מה נהוג בתחום ומה הסמכויות של איש מקצוע כזה בדר"כ כלל? האם הוא מנהל את כל הקשר עם הקבלן שיפוצים? האם הוא זה שבכלל ממליץ לי עליו מתוך היכרות קודמת או שאני צריכה למצוא בעצמי ולנהל קשר עם שניהם במקביל?

מן הסתם האדריכל יידע יותר טוב מה נדרש ומה לצפות כך שהגיוני מבחינתי שהוא יהיה אחראי על הקשר אבל אני לא באמת מבינה בזה. מול מי בעצם הספקים השונים עובדים? ישירות מולי או מקבלים הנחיות מהאדריכל?

3 תגובות

שלום הילה
אדריכל עושה את התכנון האדריכלי.
לגביי ביצוע של עבודה שכרוך בה תכנון אדריכלי ממולץ לקחת קבלן שיפוצים שיש לו הבנה וידע בקריאת תכניות.
לגביי הספקים השונים חלק עובדים מול קבלן השיפוצים וחלק מולך.
בכל מקרה אשמח להגיע למקום ולתת ייעוץ נוסף .
בתודה, חיים

אדריכל מקצועי אמור לתת מענה מול כל הגורמים ובעלי המלכה ולמנוע ממך את כל כאב הראש.מנסיוני עבדתי גם מול אדריכלים שהיו חסרי ניסיון והתעו את הלקוחות בחלק מהנושאים.לכן חשוב לשכור את שרותיו של אדריכל בעל ניסיון רב.ולא פחות חשוב הידע של הקבלן.בהחלט מומלץ לקבל הצעת מחיר נוספת מקבלן שאינו מחוייב לאדריכל

האדריכל יכול להמליץ לך על קבלן השיפוצים שהוא עובד איתו. אך את יכולה לשכור את הקבלן שלך (במידה ויש לך ) שמשביע את רצונך. הקשר במהלך השיפוץ נעשה במקביל- קבלן, אדריכל, ובעלי הבית.
גם אם את מוצאת קבלן שהוא לא קשור לאדריכל הקשר בינם צריך להתנהל גם ללא התערבותך באופן המקצועי ביותר, על פי תוכניות עבודה . כאשר יש דברים שלא מובנים או חל שינוי כל שהוא על הקבלן להיעזר באדריכל .
אשמח שתצלצלי לכל שאלה נוספת.
בני.