מוטי
פורסם על ידי מוטי
10/05/26
אני רוצה לבנות בניה קלה של מבנה בגודל 350 מ"ר וכן של 160 מ"ר שישמשו לאולם ולבית כנסת [עדיף שלא נצטרך עמודים באמצע] לכל אחד שני קומות סה"כ גובה 7-8 מטר, איזה חומרים הכי מומלץ שיהיה הכי עמיד וחזק, חסכוני, וגם מבודד היטב גם לרעש. עדיפות גם למהיר בזמן הבניה, אולי שילוב בין חומרים? תודה מראש
1 תגובות
גבי חנונה
מפקח בניה ושיפוצים
11/05/26
1. תכנון קונסטרוקטור חובה . אני עשיתי 200 מר בלי עמודים . 2. חיפוי וקירות פנל צמר סלעים מוגן אש בעובי 10 סמ וגם אקוסטי וגם טרמי