בית

>

אינסטלטורים

>

שאלה : התאמת צינור יציאה/ ניקוז של מדיח לסיפון (צילומים מצורפים)

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

התאמת צינור יציאה/ ניקוז של מדיח לסיפון (צילומים מצורפים)

פורסם על ידי ריקי ש
30/07/22

30.7.22 שלום! ברשותי מדיח חדש של אלקטרולוקס ושמתי לב כבר מההפעלה הראשונה כי יש נזילת מים בארון איפה שהצינור יציאה/ ניקוז אמור להתחבר עם הסיפון של ברז המטבח (אני חושבת שזה סיפון אמריקאי). זה קורה בגלל שהצינור לא מותאם לסיפון. והצינור לא יכול להתברג על הסיפון (ראו צילומים מצורפים). מה כדאי לעשות? המדיח כבר לא באחריות (עברה שנה מאז שקניתי אותו, אך הפעלתי אותו רק לאחרונה). ניסיתי לחפש בהום סנטר/ אייס סיפון מותאם - אך אין כזה. האם צריך לקנות איזשהו רכיב מחבר בין הצינור לסיפון? אולי יש למכירה צינור יציאה/ ניקוז למדיח שמותאם לסיפון כזה? או יש בכל זאת איפשהו מקום שמוכר סיפון שמותאם לצינור הנ"ל? עצה אחרת? תודה לעונים! ריקי.

10 תגובות

זה קורה כנראה שחסר חלק לסיפון

ואיזה חלק בדיוק/ איך קוראים לו? ואיפה ניתן להשיג? אשמח לתמונה. תודה.

אם הקוטר גדול יותר כדאי ללפלף טפלון ואז להכניס את הצינור ולסגור עם בנד ברזל עם הברגה

תכתבי בגוגל סיפון אמריקאי למטבח ותראי תמונות

תודה איתן. אבל כמו שכתבתי בהודעה הראשונה - המערכת אצלי היא כ"כ סיפון אמריקאי (המע' שלי דומה לתמונות שיש באינטרנט). ** מדובר בדירה חדשה. האם יש כמה סוגים של סיפון אמריקאי? או האם ידוע לך אם יש חלק שמחבר בין היציאה הקטנה הסיפון למדיח לצינור הניקוז של המדיח? תודה.

יש סיפונים שונים במבט חוזר לא חסר כלום תשימי בנד על הקצה של הצינור האפור לאחר שהכנסת אותו לצינור הלבן ותסגאי אותו היטב נראה לי שיפתור לך את הבעיה

הצינור הוא בקוטר יותר גדול מהפיה של הסיפון ולכן נוזל .
קיים סיפון למדיח/מכונת כביסה שייתן מענה .
כל מענה של בנד או אזיקון ישאיר טיפטופים .
אשלח קישור לסיפון מתאים

חברת חוליות המוצר: מחסום סיפון “¼1 למכונת כביסה מק"ט: 61230065

באנד מברזל

1.8.22 תודה לכל העונים. נראה כי הפיתרון הפשוט הוא לשים "טפלון" ואז טבעת בנד (חברת "חוליות" לא עונים, וכנראה מתעסקים רק עם קבלנים ולא אנשים פרטיים). לגבי הטפלון - ממה שראיתי - הסלוטייפ שלו די צר. יש סלוטייפ טפלון עבה? אם כן - איפה ניתן להשיג? והאם אתם מציעים לנסר את החלק העליון של הצינור האפור (איפה שהפיה שלו ממש רחבה יותר)? תודה ויום טוב, ריקי.