בית

>

אינסטלטורים

>

שאלה : האם מותר לחבר שירותים לקו 4 של המטבח

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

האם מותר לחבר שירותים לקו 4 של המטבח

פורסם על ידי ברוך קנייבסקי
24/06/26

יש לי במטבח קו 4 עומד שאליו מתנקז המטבח זהו קו שמנקז את כל המטבחים בכל הקומות מעלי ומתחת ואני רוצה לבנות שירותים ולחבר אותו ישר לאותו קו האם זה מותר או שיגרום לריחות לא נעימים במטבחים של השכנים תודה


5 תגובות

מבחינה תברואתית ומקצועית – אסור לחבר אסלה (שחור) ישירות לקו ניקוז של מטבחים (אפור). זה בהחלט עלול לגרום לבעיות ריח קשות אצלך ואצל השכנים, ואף גרוע מכך.


ואם אצלי במטבח זה צינור שחור, זה אומר משהו


כשאתה מוריד מים באסלה, נזרקת כמות גדולה מאוד של מים בבת אחת (6–9 ליטרים) יחד עם מוצקים לתוך הצינור האנכי. ​המסה הזו שנופלת בצינור מייצרת לחץ אוויר חזק (חיובי ושלילי) בתוך הצינור. ​הלחץ הזה פשוט ישאב או ידחוף את המים מתוך הסיפונים של השכנים. ברגע שהסיפון של השכן יתרוקן ממים, כל ריח הביוב, הצואה והגזים הרעילים מהאסלה שלך יעלו ישירות לתוך המטבחים שלהם.


יגאל צודק מאוד בגלל זה יש הפרדה בן קולחין לדלוחין כלומר מים שחורים ומים אפורים בסוף בבריכת ביוב הם ביחד