בית

>

מעצבי פנים

>

מאמרים

>

פריז - תל אביב: דירה בפרויקט גינדי שעוצבה בהשראה בירות אירופאיות

תוכן עניינים

פריז - תל אביב: דירה בפרויקט גינדי שעוצבה בהשראה בירות אירופאיות

עיצוב אקלקטי המשלב ישן וחדש, נגיעות של צבע ורוד וצמחיה רעננה - כך הפכה דירה תל אביבית לפנינה בניחוח אירופאי

מאמר מאת צוות שיפוצים פלוס

פורסם ב-10/12/2017 3 דק' קריאה

"רוצה בית חמים, מרגישה בבית בדירות באמסטרדם ופריז וגם... חייבת ורוד", כך ציינה שירלי את רצונותיה באוזני מעצבת הפנים שיר בר-גיל כהן, כששכרה את שירותיה לעיצוב דירת קבלן בפרוייקט השוק הסיטונאי, גינדי תל אביב. מדובר בדירת קבלן בת חמישה חדרים, שזכתה למראה מחודש המשלב מענה לצרכים הפרקטיים של בני הבית ועם זאת מביא לידי ביטוי את הנטייה העיצובית שלהם, המעניקים לה אופי ונשמה.

שירלי ובני ביתה -  בן הזוג אבירם ושלושת ילדיהם - נוהגים לבקר אצל חברים קרובים המתגוררים באמסטרדם מדי שנה. בבעלותה של שירלי פריטי וינטג' ואמנות רבים, בעלי ערך סנטימנטלי. "זו היתה נקודת המוצא לתכנון ועיצוב הדירה", מסבירה בר-גיל כהן. הבית עוצב בסגנון אקלקטי. פריטים ישנים דוגמת שידת פטיפון מבית GRUNDIG ושולחן קפה משנות ה-50, מצאו את מקומם לצד משטח עבודה מודרני (קוריאן) במטבח וסלון נוח ופונקציונאלי של איקאה. כמו כן, ניתן לראות בבית פריטים רבים שנראים כאילו נלקחו מזמן אחר, אך למעשה הורכבו במיוחד עבור הדירה. כך למשל, בחלל הכניסה נשענת על הקיר יחידת מדפים מעץ וברזל ומשאירה את החלל מרכזי פתוח ואוורירי.את המטבח הפתוח לסלון מגדיר שולחן אוכל עגול ומרווח עטוף בכיסאות בצבעים חמים.

אלכסיי וסרגיי מולוצ'ניק

ציון 9.96 7 חוות דעת

לילך רקנטי

ציון 9.86 9 חוות דעת

מירב סואד

ציון 9.74 17 חוות דעת

אבשלום בארי

ציון 9.93 11 חוות דעת

ארון ובו מדפים עם חפצי נוי.

פריטי נגרות ייחודיים

לכל הבית, פרט לחדרי הרחצה, נבחרה רצפת פרקט פישבון בגוון אלון מעושן. הפרקט מוביל את אפקט החמימות ורוקם לתוכו את פריטי הנגרות לצד הנגיעות המודרניות.

מחפשים מעצב פנים ולא מצאתם ?

או
סלון עם פרקט פישבון ונגיעות בוורוד.

הפרקט מעניק מראה חמים לבית כולו

החלל המרכזי

בתכנון המקורי דלת הכניסה לדירה הובילה לשירותי אורחים. במסגרת שינויי דיירים, שירותי האורחים בוטלו כך שהכניסה תהיה רחבת ידיים ותאפשר למקם בחלל המרכזי את הפסנתר עליו מנגנים שלושת הילדים. אחד האתגרים בפרויקט היה הקיר מימין לפסנתר עליו מוקמו לוחות החשמל שהיוו אלמנט בלתי אסתטי בעליל והיה צורך למצוא פתרון יצירתי להסתרתם. לבסוף הוחלט על בניית פריט נגרות המסתיר את הלוחות ומהווה פתרון אחסון נוסף. הצבע הורוד קיבל ביטוי בצבע הקירות, בטפט הפרחוני שמדגיש את מיקום הפסנתר ובפריטי הנוי שנבחרו. מאווררי התקרה המעוצבים מבית סוהו השתלבו היטב עם הקו הכללי בסלון ובחדר השינה של ההורים.

בפרויקט הזה הפרקט נתן את הטון למראה הדירה כולו. רוצים גם? מוזמנים ליצור קשר עם חברות הפרקטים המומלצות שלנו

פסנתר שמאחוריו טפט פירחוני.

מקום של כבוד לפסנתר

המטבח משלב ארונות לבנים במראה כפרי אשר בחלקם מעוטרים בזכוכית סבתא, יחד עם משטח קוריאן דק בעל מראה מודרני. 

פינת אוכל עם שולחן עגול.

פינת אוכל משמעותית בחלל

מטבח המשלב קוריאן עם פרקט.

שילוב פרקט עם קוריאן

מאסטר הורים

בתכנון המקורי, דלת הכניסה לחדר השינה הובילה לחדר ארונות שבוטל על מנת ליצור מאסטר הורים פתוח והרמוני. בחדר השינה שולט הצבע הלבן למראה נקי ורגוע. המיטה נשענת על שידה לאחסון מצעים שהיא חלק מיחידת ארונות שתוכננה בקפידה לניצול מקסימלי של מקומות האחסון. בקיר מול דלת הכניסה לחדר שינה ממוקמת שידה שנראה כאילו נלקחה מזמן אחר אולם עוצבה בהתאמה אישית במראה ישן ובמידות הנכונות לחדר השינה להשלמת המראה המעורב.

חדר שינה בגווני לבן.

יחידות אחסון רבות בחדר השינה

שידת וינטג'.

שידת וינטג' בהזמנה

נדבך נוסף בגישה העיצובית היה הצמחיה. בשל העובדה שמדובר בדירה בלב שכונה אורבנית המצויה בבניה ניתן דגש על הכנסת צמחיה ירוקה פנימה. אלמנטים מרגיעים וטבעיים בתוך הסביבה התוססת.

צמחיה בוורוד וירוק.

ירוק עם נגיעות של ורוד

התאורה תוכננה בקפידה יחד עם בעלת הדירה והושקעה מחשבה בכל אחד מהגופים. "היה לי חשוב לתכנן תאורה שתרים את החלל ותדגיש את מה שמעניין לנו", מספרת ברגיל כהן. לצורך כך נבחרו נורות פחם בעלות גוון אור צהוב וחם וגופי תאורה תלויים המורכבים, בין היתר, מזכוכית קריסטלית וגווני אמבר. כמו כן להשלמת המראה האירופאי התקרה התקשטה בקרניזים והדלתות במסגרות פרופילים אשר תרמו ליצירת המראה הקלאסי. 

גוף תאורה בהזמנה אישית.

תאורה בהזמנה אישית

את הקירות והמדפים מקשטים תמונות משפחתיות וחפצי אמנות אותם פיסלו קרובים של בני הזוג.

פריטי וינטג' על ארון.

פריטי וינטג' ייחודיים

חושבים לשפץ? לפניכם רשימת שיפוצניקים בתל אביב שבדקנו. בהצלחה!

עיצוב: שיר בר-גיל כהן

צלם: לירן שרעבי

מעצבי פנים: רוצים שנעשה כתבה גם על פרוייקט שלכם? צרו קשר

מחפשים מעצב פנים ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה