בית

>

מעצבי פנים

>

מאמרים

>

בקווים ישרים ואווירה חמימה - עיצוב דירה בקריית אונו

תוכן עניינים

בקווים ישרים ואווירה חמימה - עיצוב דירה בקריית אונו

עיצוב ותכנון דירת יד שנייה בקרית אונו שבה אלמנטים כפריים חמימים משתלבים בדיוק רב עם קווים מודרניים חדים וקרירים

מאמר מאת צוות שיפוצים פלוס

פורסם ב-01/01/2018 2 דק' קריאה

בני משפחה הכוללת זוג הורים ושני ילדים רכשו דירה מיד שניה בקרית אונו, ורצו לעצבה מחדש בסגנון שידבר אליהם יותר. מעצבת הפנים סיסי ארזי שנבחרה לפרויקט גיבשה יחד עם דיירי הבית את הסגנון העיצובי - קלאסי ומודרני ("ממש כמו הדיירים עצמם") יחד עם אלמנטים כפריים. התוצאה משלבת קווים ישרים, נקיים ומעודנים המאפיינים את הסגנון המודרני יחד עם נגיעות מהסגנון הכפרי המיושן יותר ויחד הם משתלבים לכדי הרמוניה חמימה בין ישן לחדש. 

הדירה הוסבה מדירת 5 חדרים לדירת 4 חדרים כאשר הסלון השתלב עם חדר נוסף ובכך הוגדל החלל הציבורי לשימוש בני המשפחה ונכנס אור טבעי רב יותר מן החוץ אל פנים הבית. 

לינוי לוינסון

ציון 10 9 חוות דעת

אלכסיי וסרגיי מולוצ'ניק

ציון 9.96 7 חוות דעת

לילך רקנטי

ציון 9.86 9 חוות דעת

אבשלום בארי

ציון 9.93 11 חוות דעת

מבט אל המטבח מן הסלון

שילוב קווים נקיים עם חומרים חמימים

הדירה עוצבה בגוונים עכשוויים של כחול ולבן, עם אלמנטים ונגיעות בזהב - צבע טרנדי למדי המשתלב היטב גם עם הסגנון הכפרי וגם עם הקווים המודרניים. הזהב בשתלב בגופי תאורה, בברז ואלמנטים מפתיעים נוספים. בנוסף, שולבו בעיצוב גם חומרים טבעיים כמו ריצוף בטון מוחלק ואריחי בטון בקירות. עץ אלון טבעי מושחר נוסף גם הוא כדי להעניק חמימות נוספת לחלל הבית.

מחפשים מעצב פנים ולא מצאתם ?

או
מבט אל הסלון

כחול-לבן וזהב

הרהיטים ששולבו בעיצוב הפנים הם עדינים אווריריים ואלגנטיים, כדי ליצור תחושת קלילות ומרחב בחלל. ספה כחולה ונעימה תופסת מקום מרכזי בעיצוב הסלון ומשתלבת עם טקסטיל לבן: כריות ווילון עדין. להם שולב שטיח צמרירי התוחם את אזור הסלון ומעניק לו עוד נופך חמים. ספריה מרשימה מעץ תופסת מקום של כבוד בחלל. גוון העץ בספריה משתלב עם גוון כהה וקלאסי.

וילון לבן ומנורה מוזהבת

טקסטיל אוורירי

בעלי הבית הם אוהבי בישול ואוכל, ולכן הוחלט להפוך את המטבח לחלל המרכזי בבית, וליצור אי גדול ודומיננטי, ממש במרכז הבית. המטבח פתוח לסלון כך שניתן לראות אותו מכל חלקי הבית, וממנו להתבונן על האזורים האחרים. 

אי במרכז הבית

המטבח תופס מקום של כבוד בבית

לפינת האוכל הוכנסו ארונות כהים בגימור קלאסי כדי לשבור ולעדן את המראה המודרני הקריר בחלל ולהוסיף שיק כפרי ומחמם. בפינה שולבו גם כיסאות בצבעים שונים, כדי לתת מגע מעט קליל ועליז.

אי מעץ ופינת אוכל צבעונית

שילוב גוונים בהירים וכהים

כל התקרה בחלל הבית הונמכה ב-10 ס”מ, ובה שולבו מסילות וילון נסתרות ותאורה נסתרת. גופי תאורה מיוחדים ובעלי נוכחות מיוחדת שולבו בפינת האוכל, בסלון, לצד הטלוויזיה ומעל לאי. 

גופי תאורה מעל האי

הנמכת תקרה ותאורה שקועה לצד גופי תאורה מרשימים

גוף תאורה מעל פינת האוכל

כפרי לצד מודרני

עיצוב, תכנון פנים והום סטיילינג: סיסי ארזי, סטודיו 73

מעצבי פנים: רוצים שנעשה כתבה גם על פרוייקט שלכם? צרו קשר

מחפשים קבלן שיפוצים בקרית אונו? כאן תמצאו קבלני שיפוצים מומלצים באזור המרכז.

מחפשים מעצב פנים ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה