בית

>

מעצבי פנים

>

מאמרים

>

שיפוץ שהחל במטבח: כך השפיעה פינה אחת על דירה שלמה

תוכן עניינים

שיפוץ שהחל במטבח: כך השפיעה פינה אחת על דירה שלמה

דירת חמישה חדרים בנתניה עוצבה בצבעים שקטים ובשילוב חומרים טבעיים כאשר המטבח נתן את הטון לבית כולו

מאמר מאת צוות שיפוצים פלוס

פורסם ב-08/10/2017 3 דק' קריאה

דירת 5 חדרים של 140 מ"ר בעיר ימים שבנתניה, תוכננה ועוצבה עבור משפחה בת ארבע נפשות. הדירה נקנתה כדירת קבלן כאשר נעשו הכנות חשמל ואינסטלציה לשיפוץ עתידי לאחר קבלת הדירה. מספר החדרים נותר כשהיה אך מיקום המטבח שונה ושרותי האורחים בוטלו על מנת להגדיל את החלל הציבורי.

הדירה רוצפה באריחי גרניט פורצלן 80*80 בגוון לבן עם נגיעות אפור. הדירה עוצבה בגוונים של לבן, שחור וחומים בגוונים שונים. בנוסף, שולבו בעיצוב חומרים טבעיים כמו עץ וגרניט (אבן טבעית). המטבח תוכנן על ידי מטבחי 'דקור' והוא מהווה מוטיב מרכזי ובולט בכניסה לחלל הציבורי. המטבח תוכנן כחלל ארגונומי המותאם לשימוש יומיומי ויחד עם זאת הוא משמש כ-FOCAL POINT  באזור הציבורי של הבית.

אלכסיי וסרגיי מולוצ'ניק

ציון 9.96 7 חוות דעת

לילך רקנטי

ציון 9.86 9 חוות דעת

מירב סואד

ציון 9.74 17 חוות דעת

הודיה מילר

ציון 9.81 4 חוות דעת

מבט לדירה כולה הכולל את הסלון והמטבח.

המטבח מהווה חלל משמעותי בתוך הבית

תכנון המטבח כולל חזית גבוהה ובה מכשירי החשמל, ארונות אחסון ומזווה. המעצבת אידית תשובה בחרה לעבוד עם חומר הניו לק, חומר אקרילי שאינו סופח לחות ושומנים. הצבע הנבחר הוא אפרפר בגימור מבריק, שנותן ניגוד מעניין ליתר הצבעים ששולבו במטבח. החזית הנמוכה, גם היא עשויה ניו לק, נצבעה בלבן. החומר הנבחר למשטח העבודה הוא קוריאן, ההולם את הקונספט המינימליסטי, ולצד המשטח הוא נבחר גם לחיפוי הקיר.

מחפשים מעצב פנים ולא מצאתם ?

או
מבט קרוב על המטבח.

שילוב ניו לק וקוריאן במטבח

האי במרכז המטבח הוגדר כפריט דקורטיבי, אותו ניתן לראות מכל זווית. החומר הנבחר לחיפוי האי הוא אבן גרניט, חומר דומיננטי ויוקרתי. את המראה הכללי משלימים כיסאות הבר המעוצבים שנרכשו ברשת 'אליתה ליוינג'. פרט לעובדה שהם משתלבים עם פלטת הצבעים הכללית, איכות העור והתפירה תורמים למראה החלל הציבורי כולו.

האי במרכז הוא דומיננטי.

מראה דומיננטי של האי בחלל

המטר ההיתה ליצור שילוב צבעים שייצור אווירה חמימה, אך דרמטית. הרהיטים שנבחרו לדירה הם רהיטים של אליתה ליוינג המעוצבים בסגנון מודרני ומינימליסטי. ביניהם ספה עם גב קפיטונז' בגוון אבן על רגלי מתכת, שמאפשרות מראה נקי ומרחף, ושולחן מתכת בעל פלטת זכוכית עליונה מבריקה.

הספה שנבחרה לעיצוב הבית.

רהיטים מודרנים מינימליסטים

קיר הכניסה חופה בפלטות עץ המסתירות את הדלת, ארון החשמל ונישת האחסון. בדרך זו נוצר קיר במישור אחד. בשל העובדה ששירותי האורחים בוטלו, נוצרה פינת אוכל גדולה. לפינת האוכל נבחר שולחן זכוכית עם רגלי עץ אגוז באורך 2.5 מ' המונח על גבי שטיח. תקרת הדירה מונמכת ומסביבה הותקנה תאורה נסתרת ומסילות וילון נסתרות. בתקרה הותקנו גופי תאורה שקועים וצמודי תקרה. בפינת האוכל שולבו גופי תאורה תלויים.  

מבט הכול גם לפינת האוכל.

תאורה נסתרת מלבד מעל האי ומעל פינת האוכל

חדר ההורים עוצב כסוויטה. בשל העובדה שחדר השינה אינו גדול הוחלט לתחום את קיר חדר הרחצה בזכוכית כדי ליצור אשלייה של חלל גדול אחד.

חדר ההורים עוצב כסוויטה.

חדר ההורים בצבעי לבן ואפור מרגיעים

חדר הרחצה של ההורים חופה ורוצף באריחים בגודל 1.5 מ' על 3 מ'. אזור האסלה חופה באריחי עץ טבעי.

שירותי זכוכית בתוך חדר ההורים.

קיר חדר הרחצה עשוי זכוכית

עיצוב: אידית תשובה

צילום: אביב קורט

מטבח: מטבחי 'דקור'; ריהוט: רשת 'אליתה ליוינג'

משפצים? כאן תמצאו קבלני שיפוצים מומלצים!

מעצבי פנים: רוצים שנעשה כתבה גם על פרוייקט שלכם? צרו קשר

מחפשים מעצב פנים ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה