בית

>

מעצבי פנים

>

מאמרים

>

הסנדלר לא יחף: שיפוץ בית של מעצבת פנים

תוכן עניינים

הסנדלר לא יחף: שיפוץ בית של מעצבת פנים

בית משעמם וחסר מעוף הפך למוקד עליה לרגל בזכות עיצוב המשלב שיפוץ רהיטים, פלטת צבעים רעננה ואווירה כפרית ונעימה

מאמר מאת חגית בכר

פורסם ב-18/10/2017 3 דק' קריאה

פרויקט העיצוב הראשון של המעצבת חגית בכר היה עבור משפחתה, בבית שרכשו ביישוב ורדון השוכן בין קריית גת לקריית מלאכי. הבית המרווח צפוי היה להתאים לתינוק חדש שבדרך, כאשר תכנון וביצוע השיפוץ נעשו כשהייתה חגית בחודש השמיני להריונה השני. המשפחה עברה לבית החדש כשהבן הקטן היה בן חודש, ועם השחרור מבית החולים נסעה לבחור תאורה לבית החדש.

יישוב ורדון כולו בנוי מבתים באותו הסגנון, חלקם דו קומתיים וחלקם חד קומתיים, שנבנו לפני 17 שנה. בני הזוג ממנו קנו חגית ובני משפחתה את הדירה לא ביצעו בה שום שינוי והבית לא היה מטופח ושמור. לכן גם עמד הבית זמן רב ללא קונים, מכיוון שבמצבו דאז קשה היה לזהות את הפוטנציאל הטמון בו.

אלכסיי וסרגיי מולוצ'ניק

ציון 9.96 7 חוות דעת

לילך רקנטי

ציון 9.86 9 חוות דעת

מירב סואד

ציון 9.74 17 חוות דעת

הודיה מילר

ציון 9.81 4 חוות דעת

מטבח לפני בצבעי עץ מיושן.
הדירה - לפני

התקציב לשיפוץ היה היה מוגבל, ובסופו של דבר הסתכם בכ-200 אלף ש”ח. גם טווח הזמן היה מוגבל ועמד על חודשיים-שלושה לסיום השיפוץ כולו. בשל ההגבלה התקציבית, כל הריהוט הישן מהבית הקודם עבר לבית החדש וחלקו שינה ייעוד. למשל דלפק מטבח קוצר והפך לשולחן עבודה בחדר משחקים. הספה הייתה ספה פינתית שחולקה לשניים - חצי בחדר העבודה וחצי בסלון. גם חלק מגופי התאורה מהבית הישן הגיעו לבית החדש, אך הוצבו בחללים אחרים.


מחפשים מעצב פנים ולא מצאתם ?

או
הסלון אחרי השיפוץ - בצבעי פסטל.

השיפוץ כלל בעיקר עבודות קוסמטיקה: הדבקת ריצוף על גבי ריצוף קיים, פרקטים הותקנו בחדרי השינה, חיפוי המדרגות הוחלף והותקן גם מעקה חדש, הותקן מטבח חדש, דלת הכניסה הוחלפה, שלושת חדרי הרחצה עברו שיפוץ כללי, בקומה העליונה נשבר קיר להגדלת חלל וליצירת פינת עבודה. חלל הרחצה של ההורים הוגדל והותקן בו מקלחון מפנק של 2 מטרים. התחושה שרצתה חגית ליצור הוא של חלל נעים וביתי עם נטייה לסגנון כפרי. פלטת הצבעים שנבחרה היא עדינה ורגועה.

מטבח בגווני לבן.

הריצוף המקורי בדירה היה ריצוף טרצו מיושן. החלום של חגית היה פרקט פישבון (דומה לעצם דג) בכל הבית ומסיבות תקציביות הוחלט על גרניט פורצלן דמוי פישבון.

מבט אל המטבח בו ניתן לראות את הריצוף דמוי הפרקט.

לחדרי הרחצה נבחר ריצוף מצויר.

חדר רחצה עם ריצוף מצויר.

הווילונות והשטיחים נקנו באיקאה ובשוק.

פינת עבודה עם שטיח צבעוני.

חגית היא חובבת גדולה של חידוש רהיטים, ובבית החדש לא מעט רהיטים הם כאלה שחידשה. פינת האוכל היא פינת אוכל משנות התשעים שישבה במחסן של אמה. הוויטרינה גם היא היא ויטרינה ישנה שחודשה.

פינת אוכל עם רהיטים שחודשו.

המדפים בחדרי הילדים נוצרו ממגירות ישנות. הן נצבעו ונוסף בהם טפט - וכך הפכו למדפים.

מדפים שנוצרו ממגירות עם טפטים.

גם כוורת ישנה שנמצאה ביישוב חודשה והוכנסה לחדר הילדים.

כוורת משופצת בחדר הילדים.

בעקבות השיפוץ הבינו השכנים וקונים פוטנציאלים של בתים ביישוב מהו הפוטנציאל הטמון בבתים באזור והבית המשפוץ הפך למעין אתר עליה לרגל. חגית המשיכה משם בקריירה של מעצבת פנים.  

עיצוב: חגית בכר

צלם: אבי קבלו

מעצבי פנים: רוצים שנעשה כתבה גם על פרוייקט שלכם? צרו קשר

מעוניינים בשיפוץ באזור הדרום? לקבלני שיפוצים מומלצים בדרום לחצו כאן!

מחפשים מעצב פנים ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה