בית

>

קבלני גבס

>

מאמרים

>

הנמכת תקרה באמצעות גבס למזגן מיני מרכזי - כל המידע

הנמכת תקרה באמצעות גבס למזגן מיני מרכזי - כל המידע

בשנים האחרונות עולם מיזוג האויר עבר שינויים רבים וכיום ישנן מערכות מיזוג אויר ביתיות משוכללות, חסכוניות ושקטות. הדרך שעבר תחום זה ממזגני החלון הרעשניים , דרך המזגנים המפוצלים ועד למערכות המיזוג המיני מרכזיות קשורה גם לטכניקות הבניה שהתפתחו גם הן, ולצורך העניין התחום של עבודות גבס בהחלט שיפר את יכולות התמרון בהתקנת מערכות מיזוג אויר חדשות.

מאמר מאת צוות שיפוצים פלוס

פורסם ב-29/03/2011 2 דק' קריאה

אחת ממערכות המיזוג הביתי הנפוצה כיום הינה מערכת מיזוג מיני מרכזי. מערכת זו, המותאמת לבית פרטיים ודירות, מורכבת משני חלקים: מדחס שמותקן מחוץ לבית  והמפוח (יחידת קירור/חימום) שמותקן בתוך הבית. בין שתי היחידות מחברת תעלת פח כאשר האויר הקר המיוצר ע"י המדחס מועבר דרכה למפוח שמפזר אותו לחלקי הבית השונים באמצעות צינורות מבודדים.
יתרונות  מערכת מסוג זה הינם פעולה שקטה, פיזור אויר טוב בכל חלקי הבית ובתנאים מסוימים אף חיסכון בחשמל. בזכות הטכניקה של עבודות גבס ניתן ליישם את המערכות הללו בבתים ודירות ללא קושי , מה שמהווה יתרון נוסף שלהן.

התקנת מערכת מיזוג מיני מרכזית

כאמור, התקנת מערכת מסוג זה כרוכה במעבר תעלת פח מהיחידה החיצונית לפנימית וממנה, באמצעות צנורות מבודדים, לכל חלקי הבית וכאן בא לידי ביטוי היתרון הגדול של תחום עבודות גבס.

הצנורות המבודדים מובילים לחדרים השונים כשהם צמודים לתקרות ולחלק העליון של הקירות, לולא הטכנולוגיה של עבודות הגבס הרי שהיה צורך לחצוב בקירות ולנסות להסתיר את הצנורות באופנים שונים מה שללא ספק היה פוגע בפופולריות של מערכות מסוג זה בהתקנה ביתית.

דניאל לסרי

ציון 9.64 9 חוות דעת

דוד זיגדון

ציון 9.52 16 חוות דעת

עבדאללה ותד

ציון 9.8 19 חוות דעת

אלחי

ציון 9.92 12 חוות דעת

עבודות גבס להסתרת מזגן

עבודות גבס בהתקנת מערכת המיזוג

מלבד המדחס שמורכב מחוץ לבית, המפוח והצנורות מותקנים  בתוך הבית, כאשר המפוח מותקן בדרך כלל במסדרון. הסתרת המערכת הפנימית מתבצעת ע"י עבודות גבס במהלכן מונמכת התקרה באזורים בהם מותקנים חלקי המערכת. שיטה זו הינה זולה,פשוטה ומהירה. כמו כן אינה פוגעת במבנה וניתן לשלב בה אלמנטים עיצוביים כגון קרניזים וגופי תאורה שונים.

עבודות גבס, כחלק מהתקנת מזגן מיני מרכזי, מביאות לידי ביטוי את מגוון יכולותיה של בניה בגבס.

ביצוע עבודות גבס צריך להיות מקצועי ביותר שכן לאחר סיום העבודה  וסגירת התקרה הגישה למערכות השונות אינה פשוטה, בנוסף התקרה צריכה להשתלב בדירה באופן טבעי כך שקיומו של המזגן לא יורגש. חפשו קבלן שיפוצים טוב המתמחה בעבודות גבס

בהצלחה!

מחפשים קבלן גבס ולא מצאתם ?

או

מחפשים קבלן גבס ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה