בית

>

קבלני איטום

>

מאמרים

>

חדירת מים דרך הרובה - איך מטפלים?

תוכן עניינים

חדירת מים דרך הרובה - איך מטפלים?

SKERMO TERRAZZE הוא מוצר מגן ודוחה מים ששורד לאורך זמן. ניתן ליישם אותו על ריצוף חוץ כגון קרמיקה, אבן חול, חרסינה והוא מסוגל לבלום את חדירת מי הגשם דרך אזורים נקבוביים או פגומים.

מאמר מאת עמיהוד רוטשילד רמות

פורסם ב-22/06/2016 3 דק' קריאה

כיצד מטפלים במקלחת, מרפסת, גג או משטח מרוצף דרכם חודרים מים?
SKERMO TERRAZZE - הגנה לאורך זמן

מקלחת, מרפסות וגגות שטוחים ומרוצפים מהווים נקודות תורפה במבנה ולכן הם מאוד פגיעים:

האויב מס' 1 שלהם הוא חדירת המים שבסופו של דבר, עקב ליקויי בנייה ואיטום כושל או בגלל הבלאי שמתפתח עם הזמן, מוצאים להם נקודת חדירה אל מתחת לציפוי, לחול או לסומסום ופוגעים בבטון, בברזל הזיון ובטיח התקרה שבצדו התחתון של משטח הגג- כלומר בחלקי הבית שמתחת- חדרים דירות וכדומה.

לעיתים אנו רואים כיצד אותה רטיבות מתפשטת אט אט בקירות הסמוכים למקלחות וסימני קילוף והתנפחויות נראים מעל הפנלים.

בראל שטיינפלד

ציון 9.7 11 חוות דעת

ניק בנובייב

ציון 9.73 11 חוות דעת

טל מוריס

ציון 10 3 חוות דעת

אנטון נלין

ציון 9.66 40 חוות דעת

במרפסות או גגות מרוצפים, אפילו בקומות עליונות אנו מגלים לא פעם ולא פעמיים צמחיה הפורחת לה בין אריחי בריצוף שמקורה ברטיבות הכלואה מתחת לחול.

מחפשים קבלן איטום ולא מצאתם ?

או

אותה תופעה נראית כאשר משטחי חוץ מרוצפים צמודים לבית ובהעדר איטום מספק, רטיבות שחודרת דרך הרובה שבמישקים, או אף דרך אריחי הקרמיקה מחלחלת אט אט לפנים הבית.

הטיפול באמצעות השיטות המסורתיות מחייב הסרה מוחלטת של הריצוף והחול וכמובן שכבת האיטום, פינויים וביצוע מחדש – דבר הכרוך בעלויות גבוהות וזמני ביצוע ארוכים.

האם יש פתרון זול יותר?

אם ולאחר בדיקה המסקנה היא שחדירת המים מקורה ב"מרק" (רובה) שבין המישקים שבין אריחי הריצוף או בשניהם גם יחד, הרי קיים פתרון זול בהרבה אותו פתחה חברת WINKLER מאיטליה: ה-SKERMO TERRAZZE.

מדובר במוצר חדיש מהדור האחרון שתוכנן במטרה לטפל באיטום מקלחות, שירותים, מרפסות וגגות שטוחים ומרוצפים, משטחי בטון, גרנוליט ועוד שסובלים מבעיות של חדירת מים. מוצר זה מחזיר למשטחים את האטימות המוחלטת שלהם, מגן עליהם מפני חדירת המים ומאפשר מעבר אוויר – כל זאת מבלי לפגום במראה החיצוני של המשטח. המוצר מבוסס על תרכובת נטולת ממיסים ועם 100% חומר פעיל.

SKERMO TERRAZZE הוא מוצר מגן ודוחה מים ששורד לאורך זמן. ניתן ליישם אותו על ריצוף חוץ כגון קרמיקה, אבן חול, חרסינה והוא מסוגל לבלום את חדירת מי הגשם דרך אזורים נקבוביים או פגומים. המוצר אינו משפיע על מעבר האוויר ועל המראה החיצוני של המשטחים המטופלים. בנוסף, מניעת חדירת המים גם מונעת היווצרות עובש, טחב, אצות, חזזיות וחיידקים.

יישום המוצר

פעולות ההכנה הן פשוטות מאוד וכוללות רק את הניקיון הקפדני של המשטח כדי להסיר ממנו חלקים שבורים וחומרים אחרים העלולים למנוע מהמוצר להיתפס למשטח. בפעולות ההכנה יש למלא, בעזרת מֶרק ("רובה") גמיש, גם את החריצים הפגומים שבין האריחים. את מריחת החומר יש לבצע בעזרת מברשת צבעים על משטח יבש או קצת לח.

יש להקפיד על דבר אחד בלבד: להספיג היטב את החריצים שבין האריחים. לאחר 15 דקות מהיישום ניתן להסיר את החומר העודף בעזרת מטלית נקייה.

ניתן לדרוך שוב על המשטח לאחר 18 שעות מרגע היישום.

מחפשים קבלן איטום ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה