בית

>

קבלני איטום

>

שאלה : נזילה מהגג לתוך חדר הילדים

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

נזילה מהגג לתוך חדר הילדים

פורסם על ידי שמעון
22/11/20

יש לי דירת גג ישנה, בשנה קודמת הייתה רטיבות בכמה מוקדים בדירה(מטבח, סלון, פינת אוכל וחדר הילדים - בעיקר גרם לעובש וקילוף צבע). אי לכך, התייעצתי ומילאתי את הריצוף בכל הרצפות בגג בחומר דוחה מים רב שימושי. השבת הזו, שמתי לב שבכל המוקדים היה "שקט" למעט חדר הילדים שהיה ממש מוצף, עד עתה כבר כ 18 שעות לאחר שהגשמים פסקו המים ממשיכים לנטוף. ניסיתי לאתר את מקור הבעיה ללא הצלחה, מה לדעתכם יכול להיות? אציין שמעל החדר שמתי אפילו יותר שכבות של חומר ועדיין לא מבין מהיכן יש הצפה שהרבה ותר גרועה משנה קודמת(במיוחד שנראה שהחומר עושה את העבודה בשאר חלקי הדירה). תודה!

12 תגובות

נחוץ להבין את השיפועים ושאר פרטי הגג העליון והפרטים מסביבו. מים יודעים להכנס ממקום שאיננו מעל הדליפה, בזחילה שתלויה בשיפועים שמתחת לשכבות שרואים בחוץ. אני לא חושבת שאפשר לפתור את זה מרחוק בכתב ועל סמך תיאור מילולי. צריך לראות את זה. ייתכן שיש גם צנרת בתוך עובי הגג שקרסה בלי קשר לגשם ואפשר להעלות עוד רעיונות..

באיזה חומר מילאת את המרווח בין המרצפות ? מי המליץ לך על כך ?
מרפסות מרוצפות:
חומר המילוי היחידי למרפסת מרוצפת קיימת הוא רובה איכותית, לא אפוקסית וגם לא רובה אוטמת של וינקלר.
המרפסת חייבת "לנשום".
לאחר מכן- אם ניתן סקרמו טרצה, אם לא- וון.
אין קשר בין החומר שמילאת לתוצאה: מים נספגים בכל חלל המרפסת, מתחת לריצוף, והורסים את שכבת האיטום עד שאתה מקבל את המים בתוך הבית.
הדרך הנכונה היא לתת לקבלן מקצועי, אמין, שמבין מול מה הוא מתמודד.

נאוה ועמיהוד, תודה רבה לתשובותיכם.
החומר שהשתמשתי בו הוא סילר HM2.

היי , מנסיון עם לקוחות- בעית איטום צריך איש איטום ממוחה (לא קבלן שיפוצים

עמיהוד שלום, ברור ששאלתי, מרוטנברג המליצו על על חומר זה, לדבריהם זה הטוב ביותר לאיטום רצפות מפני גשם. גם כשנכנסים לדף המוצר תומך במה שהם אמרו. אם זה בפועל עובד? לא יודע

1. מרבית החומרים- ציפויים.
2. תפנה לרוטנברג ותבקש סיוע. האם כל שטח המרפסת מרוח בחומר? האם יש משטח מלא? ללא חורים ? האם החומר יציב ? רואים אותו יציב ?
3.

1. אפנה אליהם
2.המשטח כמעט מלא לחלוטין, היכן שיש קצת חורים הם במרחק גדול ממקור הנזילה. יחד עם סאת דאגתי לסגור אותם אתמול.
3. לא יודע מה זה חומר יציב?
תודה רבה על הסיוע, לא מובן מאליו
3.

1. כל חור הוא מקור לחדירת מים אל שכבת החול/סומסום שמתחת לריצוף. זה יכול להיות חור במרחק 15 מטר שיחדיר מים שימלאו את השכבה הזו וידיעו עד לאיסור בו קיים כשל באיטום וימצאו דרכם לתוך החדר.
2. אתה צריך לבקש את דפי הנתונים של המוצר שקנית כדי להבין אם ניתן בכלל ליישם אותו על משטח עם לחות כלואה כפי שיש בכל מרפסת/מקלחת/גג מרוצפים בישראל
3. חומר יציב-האם הוא דבוק היטב או התנפח והתנתק

עמיהוד אתה אלוף! תודה רבה
אשתמש במידע זה

אין על מה.
שמח לנסות לעזור

הכי נכון יהיה לבקש ממומחה איטום (לא קבלן "רגיל" ) לבצע פה הערכה ועבודה