בית

>

שאלה : התקנת בלוקים ואריחים מסביב לאמבטיה

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

התקנת בלוקים ואריחים מסביב לאמבטיה

פורסם על ידי אינה
06/01/13

בדירה שלנו הקבלן לא התקין אמבטיה אלא רק שני מקלחונים לבקשת הדיירים הקודמים. כעת אנו מעוניינם להתקין אמבטיה, להחליף אינטרפוץ ולהדביק כ-2.5 מטר אריחים מסביב לאבמטיה עצמה. את חלק האינסטלציה כבר עשינו והאמבטיה כבר עומדת ומחוברת לפיית מילוי. רציתי לשאול כמה אמור לעלות התקנת בלוקים מסביב לאמבטיה והדבקת 2.5 מטר אריחים ומריחת רובה.

תודה

7 תגובות

צריך להבין שהיא אפשר לתמחר עבודה כזו לפי מטרים וכדומה ,כדי לעשות עבודה באיכות כמו שצריך,צריך שלושה ימי עבודה (לא שעות עבודה מלאות) א.התקנת בלוקים וביסוס לבלוקים וכן לישר במידת הצורך את הקירות כהכנה להדבקה(הבלוקים והקיר חייבים להתייבש לפני חיפוי) ב.יום חיפוי דופן וקירות (כנ"ל חיפוי צריך להתייבש לפני רובה)ג.רובה אריחים ואיטום מסביב לאמבטיה.

לכן להערכתי בין 1,500ש"ח ל 3,000ש"ח צריך לזכור שאנחנו בחורף והכל מתייבש יותר לאט

יוסי מימון

"הורדוס שירותי בניה"

קבלן רשום 131 מ.ר 27837

לאינה שלום

סידור האינסטלציה ואיטום , הערכה כ2500

שלום אינה 1600 שקלים כולל חומר ואחריות .כמובן ללא עלות של הקרמיקה

 יום טוב לך אינה ומבורך! על מנת לתת לך הצעת מכיר קודם כל צריך לראות את מצב הקיים העם הכל מחובר נכון. מבחינת אינטרפוץ ניתן להחליפו אבל צריך לקחת ב חשבון שבמקום בו נדרש להתקין את האינטרפוץ בעל מקצוע חייב לפתוח קיר על מנת להיתחבר לצנרת.ורק לאחר מכן אפשרי לסגור את האמבטיה עם בלוקים ולהדביק אריחי קרמיקה. וגם טיפ קטן מאוד כדי בזמן סגירת בלוקים להשאיר פתח שירות כדי שבעתיד תוכלו להחליף או לנקות את הסיפון של אמבטיה עצמה.

1. עלות התקנת בלוקים לאמבטיה 1250 ₪

2. הדבקת 2.5 מ"ר אריחים קצת יהיה יקר ,מפני שמ"ר קטן לרצף שיגיע במיוחד ל2.5 מ"ר , 1100 ₪.