בית

>

רצפים

>

שאלה : שיפוץ חדר רחצה הורים: האם הדבקת גרניט פורצלן על קיר שהורידו ממנו קרמיקה ונשאר עליו טיט ישן או קילוף כל הטיט הישן ואז יישום גרניט פורצלן עם טיט חדש.

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

שיפוץ חדר רחצה הורים: האם הדבקת גרניט פורצלן על קיר שהורידו ממנו קרמיקה ונשאר עליו טיט ישן או קילוף כל הטיט הישן ואז יישום גרניט פורצלן עם טיט חדש.

פורסם על ידי אלי
15/06/19

קנינו דירה חדשה מקבלן לפני 4 שנים. בחדר רחצה הורים, הרכיבו ריצוף 33X33 גרניט פורצלן. בקירות אריחי קרמיקה 25X40 . בעקבות ליקויים בחיפוי הגענו להסכמה עם הקבלן שמרצף מחדש את חדר הרחצה. (מפרק את כל האריחים ריצפה + קירות).

בפירוק אריחי הקירות, האריחים הוסרו אבל וכל שכבת הטיט נשארה דבוקה לקיר. בחרנו אריחי גרניט פורצלן חדשים בגודל 90X45 והקבלן רוצה להדביק לנו אותם על הקיר עם דבק.

הבעיה: זה מקטין לנו את גודל חדר רחצה והאריחים יבלטו אחרי גובה הדלת לעומת הקיר הקיים בכ- 2 ס"מ לכל הפחות. הקבלן אומר שאין צורך להוריד את הטיט הישן ולהגיע לבלוק האיטונג ושהוא בדק עם פטיש גומי את הטיט והוא חזק מספיק כדי להדביק עליו אריחי גרניט. זאת ועוד, הקבלן אומר שאם יגיע לשכבת האיטונג אז יכולים להתגלות סדקים וזה יחליש את הקיר. מה לעשות? האם להדביק על שכבת הטיט הקיימת או להוריד את הטיט הקיים ולעשות טיט חדש ? תודה רבה., אלי

4 תגובות

ממליץ לקלף טיט ישן לטיח מחדש סרגל פלס כהכנה להדבקת אריחים גדולים......גם פחות עבה גם יותר חזק.....מומלץ לרצף עם קליפים מיישרים

תודה רבה

בהצלחה

לסטט לטייח ורק אחר כך הדבקה
בהצלחה