בית

>

אינסטלטורים

>

שאלה : סתימה בצנרת מים קרים במקלחת

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

סתימה בצנרת מים קרים במקלחת

פורסם על ידי אלי
25/03/18

שלום רב,

לפני מספר ימים המים הקרים במקלחת הפסיקו להגיע. הייתי בטוח שהבעיה באינטרפוץ. לאחר פירוק האינטרפוץ מסתבר שרק מים חמים יוצאים ממנו ומים קרים אפילו לא מטפטפים החוצה. פשוט לא מגיעים. ניסיתי ילהכניס מעט לחץ אויר דרך האינטרפוץ בתקווה שהסתימה תשתחרר אבל זה לא ממש עזר.

מה עוד אפשר לעשות לפני שבירת קרמיקה? האם יש דרכים שונות לנסות ולשחרר סתימה כזאת?

תודה מראש לעונים.

4 תגובות

ניתן לפנות לאינסטלטורים באתרנו בלחיצה כאן. בהצלחה!

יש לחבר שעון לחץ למערכת לוודא שאין נזילה של מים קרים

שמי יוחנן עובד 35 שנה בתחום , יש אפשרות לשחרר לך את הסתימה יש לי מכשיר לבדיקת לחץ אני מחבר לך את המכשיר ונותן 10 אטמוספרית ומשחרר לך את זה שבוע שעבר פתרתי בעיה דומה

תודה על התגובות, לדעתי אין קשר לנזילה משתי סיבות, האחת השעון הראשי לא זז והשני זה שבכל חדר המקלחת ובבית המים זורמים בחוזקה ללא בעיה. במקלחת השניה הייתה לי בעיה דומה, פירקתי את האינטרפוץ והיו בו גרגרים שסתמו אותו, לאחר שניקיתי אותו הכל כשורה, גם כאן חשבתי שמדובר בחלקיקים שהצטברו האינטרפוץ, לאחר הפירוק כבר החלפתי את החלק הפנימי של האינטרפוץ , הוא היה קשה לתפעול אבל לא נוזל. להפתעתי האינטרפוץ היה נקי. יש באינטרפוץ שלושה חורים, שניים קטנים יותר ואחד גדול יותר עליון, מהשמאלי בלבד יוצאים מים כשאני פותח את הזרם הראשי. הימני אולי מטפטף בקושי. המוזר הוא שכשאני מסובב את הידית ימינה לכיוון הקרים ועובר את החצי עדיין יש לי זרימה, רק ממש לקראת סוף המהלך ימינה לכיוון הקרים לפתע נפסקת הזרימה במכה אחת. בעיקרון לפי הבנתי כשהמנגנון של האינטרפוץ מפורק אמורים לצאת מים משני החורים התחתונים, מהקרים ומהחמים נכון?