בית

>

חברות מטבחים

>

מאמרים

>

חיפוי זכוכית לקיר מטבח - איך מחפים וכמה זה עולה?

חיפוי זכוכית לקיר מטבח - איך מחפים וכמה זה עולה?

חיפוי זכוכית למטבח הפך נפוץ ומבוקש במיוחד בשנים האחרונות. המראה המודרני והמיוחד, שלל אפשרויות לעיצוב, זכוכית מחוסמת שקל לתחזק ולנקות, הפכו את תחום חיפוי מטבחים מגוון ומעניין במיוחד. אז מה חשוב לדעת לפני שמתקינים חיפוי זכוכית למטבח?

מאמר מאת צוות שיפוצים פלוס

פורסם ב-27/07/2020 4 דק' קריאה

חיפוי מטבחים - טרנדים מתחלפים

הסוג הנפוץ ביותר של חיפוי מטבחים, בעיקר לקיר מעל הכיור ומשטחי העבודה, היה ועודנו חיפוי קרמיקה.

במטבחים תעשייתיים, מטבחי מסעדות, או בעיצוב אורבני, אפשר למצוא קירות בחיפוי נירוסטה, אבל אם אתם מחפשים חיפוי שהוא מיוחד, בעל מגוון אפשרויות לעיצוב, עמיד ואסתטי, תשמחו לגלות כי שימוש נכון בחיפוי זכוכית לקיר מטבח יכול להתאים לכל סגנונות העיצוב ולשדרג משמעותית את עיצוב המטבח שלכם.

חיפוי זכוכית למטבח - כל היתרונות

חיפוי זכוכית לקיר מטבח הוא עדיין טרנד חדש יחסית ולא כולם מכירים את היתרונות הרבים שלו, אז תרשו לנו להציג לכם את כל הסיבות שבגללן חיפוי זכוכית למטבח הפך למבוקש כל כך.

חיפוי זכוכית לקיר מטבח - עמידות וחוזק

זכוכית המשמשת ליצירת חיפוי זכוכית למטבח היא מחוסמת. משמעות הדבר היא שזו זכוכית שעברה תהליך חימום מיוחד, שהפך אותה כמעט בלתי שבירה.

למעשה זכוכית מחוסמת חזקה פי 4 מזכוכית רגילה ולכן נחשבת בטיחותית מאוד. אפשר לבחור זכוכית עבה במיוחד ולקבל חיפוי חזק עוד יותר. בנוסף, זכוכית היא חומר עמיד בכל מצב - חום, לחות, קור ורטיבות כמעט ואינם משפיעים עליה והיא נשארת יפה ומבריקה תמיד (בהתאם לרמת ההיגיינה במטבח כמובן…).

ניקיון ותחזוקה של חיפוי זכוכית למטבח - היש יותר קל מזה?

זכוכית היא חומר קל במיוחד לניקוי. מתיזים חומר לניקוי חלונות ומנגבים עם מטלית יבשה. אין יותר פשוט מזה.

הזכוכית לא סופגת לכלוך, לא נשארים עליה כתמים, אפשר לנקות אותה גם כמה ימים אחרי שנוצר כתם והיא עדיין תחזור להיות נקיה ומבריקה כמו חדשה.

חיפוי זכוכית לקיר מטבח מגיע ביחידה אחת, ללא חיבורים ולכן אין לכלוך שנתקע בין הרווחים - כמו בקיר קרמיקה.

עיצובים מגוונים של חיפוי זכוכית למטבח

בניגוד למה שאולי חשבתם, חיפוי זכוכית למטבח יכול להגיע בשלל עיצובים, גוונים ואפילו הדפסים.

תוכלו לבחור כל גודל וצורה שתרצו, להדפיס על החיפוי תמונה משפחית, או ציור של פרחים, לבחור זכוכית מעושנת, או לצבוע אותה בצבע האהוב עליכם,להתאים את העיצוב שלה לצבעי הארונות, או דווקא לתת להם קונטרסט ועוד.

אבל מה שהכי נפלא בכל העניין הוא שגם העיצוב, או ההדפס על החיפוי לא נפגע ולא מתבלה בחשיפה ממושכת לתנאים השוררים במטבח, כי הזכוכית מגנה עליו.

התקנה קלה של חיפוי מטבחים

חיפוי זכוכית למטבח, על אף שמחירו גבוה בהשוואה לכל סוג אחר של חיפוי, ניתן להתקנה קלה ומהירה בהשוואה לכל סוגי החיפוי האחרים.

לאחר ייצורו, התקנה של חיפוי זכוכית למטבח אורכת עד שעתיים. היא מתבצעת בהדבקה מיוחדת, אינה מלכלכת וניתנת לביצוע בכל סוגי המטבחים.

התאמה לכל סוגי המטבחים

הגיוון המתאפשר בעיצוב חיפוי זכוכית למטבח, בשילוב המאפיינים המיוחדים של הזכוכית, הופכים את החיפוי הזה מתאים לכל סוגי המטבחים. בין אם יש לכם מטבח בסגנון פרובנס, כפרי, מודרני, אורבני וכן הלאה, חיפוי זכוכית מעוצב יכול להתאים גם למטבח שלכם.

סדנת Scumpi (אלדור)

ציון 9.59 19 חוות דעת

ינון שרעבי

ציון 9.53 16 חוות דעת

יחיאל לסרי

ציון 9.82 7 חוות דעת

חיפוי זכוכית למטבח - סוגי הזכוכית

התקן הישראלי מחייב שימוש בזכוכית מחוסמת ליצירת חיפוי זכוכית למטבחים, אבל אפשר לבחור בתוך המסגרת המוגבלת הזו בין שני סוגים מרכזיים של זכוכית. זכוכית אקסטרה קליר, או זכוכית שקופה.

זכוכית שקופה ליצירת חיפוי מטבחים

זכוכית שקופה היא הזכוכית הרגילה, שכולנו מכירים. היא מכילה כמות גבוהה של עופרת ולכן יש לה גוון ירקרק שלא כולם אוהבים.

בעיקר אם מחליטים לצבוע את הזכוכית בגוון בהיר, הירוק משנה את הגוון שתבחרו ומשפיע על הצבע הסופי של החיפוי, לכן הוא מתאים בעיקר לחיפוי בצבע כהה.

זכוכית אקסטרה קליר ליצירת חיפוי מטבחים

זוהי זכוכית שהוציאו ממנה את העופרת ולכן היא שקופה לגמרי.

אפשר להדפיס עליה כל דבר ולצבוע אותה בכל גוון שתרצו - העמידות והחוזק שלהם לא משתנים.

התקנת חיפוי זכוכית לקיר מטבח - כל השלבים החשובים

התקנת חיפוי זכוכית לקיר מטבח נעשית אמנם במהירות יחסית, אבל דורשת הכנה מקדימה, שתאפשר את התקנה איכותית מלכתחילה ולכן יש ליישם כמה שלבים:

  • הכנה של קיר מתאים לחיפוי ללא שקעים ומתגי חשמל, ללא חיפוי אחר
  • בחירת העיצוב, הצבעים וההדפסים
  • מדידת השטח המיועד לחיפוי
  • ייצור החיפוי לפי ההזמנה שלכם
  • התקנה בהדבקה של החיפוי לקיר

מחפשים חברת מטבחים ולא מצאתם ?

או

מחירים של חיפוי זכוכית למטבח

כפי שניתן לצפות, מחיר חיפוי זכוכית למטבח משתנה לפי הגודל, סוג הזכוכית וסגנון העיצוב. חיפוי זכוכית עם הדפסה יהיה יקר יותר מחיפוי נקי, או עם צבע אחיד, חיפוי גדול יהיה יקר יותר מחיפוי קטן יחסית וכן הלאה.

יחד עם זאת, המחיר כולל את העיצוב וההכנה של המשטח, את הזכוכית עצמה, עלות החיתוך וההכנה של המשטח ועלות ההתקנה. חיפוי זכוכית לקיר מטבח יעלה לכם בין 700-1,200 ₪ למ"א.

אחריות על חיפוי זכוכית למטבח

לרוב תקבלו מהזגג אחריות של שנה על חיפוי זכוכית למטבח, אבל האחריות לא כוללת שבירה של החיפוי, אם כי זכוכית מחוסמת לא ממש נשברת בקלות בכל מקרה.

לסיכום

התקנת חיפוי זכוכית לקיר מטבח היא בחירה משתלמת ואיכותית, המתאימה לכל סוגי המטבחים.

למרות המחיר הגבוה, לחיפוי זכוכית יש לא מעט יתרונות שהופכים אותו להשקעה משתלמת, ביניהם אפשרות לעצב אותו כרצונכם, לנקות אותו בקלות וליהנות מחיפוי עמיד לטווח ארוך, שהמראה שלו כנראה ישאר עדכני גם בעתיד הרחוק.

מחפשים חברת מטבחים ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה