בית

>

חברות דלתות

>

מאמרים

>

התחדשות בפתח הבית: 10 טיפים שימושיים לחידוש דלת פלדלת

תוכן עניינים

התחדשות בפתח הבית: 10 טיפים שימושיים לחידוש דלת פלדלת

הדלת התיישנה? אפשר והרבה פעמים כדאי להחליף בחדשה אבל אפשר גם לחדש אותה יחסית בקלות ובעלות סבירה. קבלו 10 טיפים לדלת מחודשת

מאמר מאת צוות שיפוצים פלוס

פורסם ב-12/04/2016 3 דק' קריאה

אתם מתבוננים על דלת הבית שלכם. משהו בה מפריע לכם, אבל אתם לא יודעים מה בדיוק. אתם פותחים אותה, סוגרים אותה, סורקים אותה מהתחתית ועד המשקוף. בשלב זה אתם מבינים שהבעיה היא שהדלת פשוט התיישנה. המראה שלה דהוי, לא מושך או אפילו לא מתאים לעת הנוכחית. לפניכם מספר דרכים באמצעותן תוכלו לחדש דלת פלדלת עם מינימום מאמץ ומקסימום תוצאות.

  1. הכל מתחיל בצבע – דרך יעילה עד מאד לרענן את מראה הדלת ולהפיח בה חיים חדשים היא פשוט לצבוע אותה בגוון מעניין כלשהו. צביעה איכותית תחזיר לדלת את הברק שלה, תרתי משמע, ו"תצעיר" אותה בלא מעט שנים.
  2. יצירת טקסטורה – בהמשך לסעיף הקודם, ניתן לצבוע את הדלת באופן שאינו אחיד. עם קצת מחשבה ויצירתיות אפשר לחשוב על בניית טקסטורות של צבע, שילובים בין גוונים ועוד.
  3. הכנסת הזכוכית לתוך התמונה – כל דלת פלדלת תהפוך ליוקרתית יותר כאשר תשולב בעיצוב שלה זכוכית, בצורה זו או אחרת. הוספה של חלונות זכוכית קטנים בסמוך לדלת, למשל, תיצור אוטומטית פריט המושך תשומת לב חיובית.
סרגיי גוק

ציון 9.85 17 חוות דעת

  • הוספת טקסט – אפשרות מעניינת מאד עבור מרחיקי הלכת היא פשוט להוסיף על גבי הדלת מילה, משפט או ביטוי כלשהו. מעבר לעניין שמעוררת דלת שכזו, מדובר על האופן בו ניתן להשתמש בדלת כאמצעי להבעה, להכניס את אלה שמתבוננים בדלת לאווירה הנמצאת מאחוריה ועוד.
  • עיטור הדלת בפסים – אחד הטרנדים המשמעותיים כיום בתחום עיצוב הדלת הוא הוספת פסים אופקיים או אנכיים, כאלמנט עיצובי של ממש. תוספת שכזו תעניק לדלת עומק, או אפילו מראה ייחודי ויוקרתי.
  • ציפוי הדלת – אופציה נפוצה אחרת היא לצפות את הדלת בחומר מסוים, דוגמת PVC. בדרך זו אפשר להתמודד עם הבלאי הטבעי שעלול להיווצר על גבי הדלת עקב תלאות הזמן, תנאי מזג האוויר או כל פגיעה אחרת.
  • מחפשים חברת דלתות ולא מצאתם ?

    או
  • אביזרי פרזול – איכותית ככל שתהיה הדלת, דווקא הפרטים הקטנים בה עשויים לעשות הבדל גדול. זו בדיוק הסיבה בגינה החלפה של אחד מאביזרי הפרזול, ובעיקר ידית הדלת, יכולה להביא לשינוי לו בוודאי מצפים. העלויות של החלפת אביזרי פרזול מינימליות.
  • חידוש העינית – אופציה אחרת ליצור את השינוי הקטן אך המשמעותי היא להתבונן דרך עינית הדלת, או יותר נכון עליה. גם את העינית ניתן לחדש בשלל צורות, כאשר המטרה היא ליצור עינית המשמשת היטב בין ההיבט הפרקטי שלה לבין זה המעשי.
  • החלפת מנגנון הפתיחה – השינוי הבא הוא פרקטי במהותו, אך חשוב לא פחות. כל דלת עלולה להתיישן עקב בלאי של רכיביה, מה שמביא לחריקה שלה (תרתי משמע). שימון והחלפת צילינדרים, למשל, היא פעולה חשובה המאפשרת להתמודד עם כך.
  • תמיד אפשר גם להחליף – לפעמים, הדרך הכי טובה לשפר את מראה הדלת הוא פשוט להחליף אותה בחדשה. על פניו זו נראית כמו הוצאה משמעותית, אבל בפועל המצב לא כך. באתר רב בריח, למשל, ניתן למצוא דלתות באיכות גבוהה ובמחיר משתלם באתר רב בריח.
  • מחפשים חברת דלתות ולא מצאתם ?

    או

    המאמר עזר לכם?

    שאלו את המומחים בפורום

    שאלו שאלה