בית

>

מעצבי פנים

>

שאלה : התייעצות לגבי עיצוב סלון

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

התייעצות לגבי עיצוב סלון

פורסם על ידי איתי ל
24/01/20

היי לא ניתן לצבוע קיר בריקים. תוכלו להוריד ולצבוע מחדש בגון אפקט צבע מיוחד. הקיר הסגול אכן פחות מתאים. טפט יתאים שם יותר בעיקר עם הספות הורודות שציינתם

6 תגובות

שלום,

קנינו בית אשר שופץ לפני מספר שנים. העיצוב הנוכחי של הסלון מצורף. רצינו לרענן את העיצוב ומעוניינים לשמוע רעיונות. חשבנו לצבוע את קיר הבכירים לצבע יותר בהיר, אולי אבן (לא בטוחים שאפשר בכלל לצבוע קיר בריקים) ובאותו גוון גם את הקיר הסגול אבל לא בטוחים שזה יתאים לריצוף שהוא בגוון יותר כהה... בנוסף חשבנו על ספה בגוון ורוד עתיק.

שלום ,
אני בדרך כלל בעד לשמור על החומר הטבעי ולכן לא הייתי ממליצה לצבוע את הבריקים. אם אתם בעיניין של ורוד ישן אפילו טיפה אדםדם (שמתי לכם רפרנס בסוף) הייתי צובעת את הקיר שמאחורי השולחן אוכל ומשלבת עם ספה באפור כהה ושטיח בגבנים של הורוד. אם תשאירו מייל אוכל לשלוח סקיצה זריזה ורפרנס של שילוב צבעים.
בהצלחה ותתחדשו :)
אופציה לצבע : https://tambour.co.il/single_color/lobster-red?ref=4988&solid=1

בריקים אפשר לצבוע. אבל, כדי לתכנן נכון ומותאם לסגנון שלכם את החלל צריך לדעת מה אתם אוהבים, מה צבעי הרהיטים שיהיו בסלון,איזה סוג ריהוט ועוד..לדעתי פגישת יעוץ עם מעצבת תעזור לכם לתכנן נכון את החלל.

שלום איתי
לפי התיאור שלכם נראה כי אתם בכיוון של מקום יותר חם, יותר עוטף....
הייתי ממליץ לא לצבוע את הבריקים... כן כדאי לגוון את הכיכול ( הרווח בין הבריקים )
וגם את הקיר הסגול בכוון של תמרה.... אדום פומפיי .... במרקם של טייח מרוקאי או סטוקו
ולספה להוסיף כריות בסגנון דומה ....
ורצוי גם לטפל בתאורה....
תשלחו מייל ואוכל לפרט עוד....
אלי barell.co.il

היי טלי, נשמח לסקיצה תודה. אולי גם לרפרנס של צבעים שמשלב גווני אבן בספה ובקיר הצדדי עם כורסא בגווני טורקיז.
etlvetlv@gmail.com

מה שיפה בבריקים שאפשר תמיד לצבוע בצע שיהיה לטעם המזמין והטקסטורה של בבריקים נשארת וזה מה שיפה בלישות בריקים לפי דעתי השאלה אם רוצים לצבוע רק את בבריקים והקיר או מחליפים גם ריהוט ולפי זה להתאים צבע תודה והרבה הצלחה