בית

>

מתקיני דקים ופרגולות

>

מאמרים

>

התקנת פרגולה אלומיניום חשמלית - איך מתקינים וכמה זה עולה?

התקנת פרגולה אלומיניום חשמלית - איך מתקינים וכמה זה עולה?

פרגולה היא פתרון הצללה אהוב ונפוץ בישראל. המבנה המסיבי מעניק תחושת יציבות ועמידות, מה שברוב המקרים גם נכון, העיצוב בדרך כלל מרשים ומוסיף יופי לחצר או למרפסת, כמובן שמדובר באביזר מאוד שימושי היוצר הרחבה של שטח הבית כלפי חוץ, יוצר סביבה מוצלת שנעים לבלות תחתיה עם אורחים או לבד, לתת לילדים לשחק ולהשתולל ללא חשש מהשמש החזקה ואפילו לתת לגפן שבחצר לטפס עליה. אם כן, מהם היתרונות הנוספים של פרגולת אלומיניום חשמלית? מה חשוב שתדעו לקראת ההתקנה של פרגולה כזו וכמה זה עולה?

מאמר מאת צוות שיפוצים פלוס

פורסם ב-20/04/2020 4 דק' קריאה

פרגולת אלומיניום חשמלית - יתרונות

פרגולת אלומיניום היא בעלת יתרונות רבים בפני עצמה: היא עמידה במיוחד, עמידה בפני פגעי מזג האוויר, אינה רגישה כלל למזיקים וזקוקה כמעט לאפס תחזוקה.

אלומיניום הוא מתכת שאינה מתחממת, אינה מפתחת קורוזיה וחלודה, קלת משקל, ואידיאלית באופן כללי לעיצוב ובניה של פרגולות איכותיות ועמידות.

את פרגולות האלומיניום אפשר לשדרג ולהפוך אותן לפרגולות משוכללות ונוחות במיוחד - עם תוספת של מנוע חשמלי, המאפשר לכם שליטה מלאה ברמת ההצללה.

המנוע המתחבר לפרגולה אחראי על פתיחה וסגירה קלה ונוחה של התריסים, כדי שתוכלו לפתוח אותם בחורף - כשאתם מחפשים קצת שמש להתחמם בה, או לסגור בקיץ - כשהשמש קופחת ללא רחמים ואתם רק רוצים לשבת בצל.

השילוב המנצח בין פרגולת אלומיניום לפרגולה עם מנוע חשמלי, יוצר פרגולה עם יתרונות רבים

עמידות

התכונות המיוחדות של אלומיניום מאפשרות לכם להנות מהפרגולה כמעט ללא כל צורך בתחזוקה. הדבר בולט במיוחד לאחר שהפרגולה נחשפת לתנאי מזג אוויר קים, כמו שמש חזקה, גשם בלתי פוסק ועוד. היא כמעט שאינה מושפעת כלל ממזג האוויר, קיצוני ככל שיהיה.

עיצוב

צביעת חלקי אלומיניום לבניית פרגולות נעשית בתנור, מה שיוצר צבעים עמידים וברמת גימור גבוהה. העיצוב יכול להיות מגוון ככל שתרצו, אפשר לבחור מתוך מגוון רחב של צבעים ולהנות מפרגולה יפיפייה ונוחה, שאינה זקוקה לחידוש הצבע פעם בשנה.

שליטה נוחה וללא מאמץ

המנוע החשמלי מאפשר שליטה נוחה וקלה במצב התריסים של הפרגולה וכך מאפשר לכם לתקן את מצב הפרגולה ולהתאים אותו לצרכים שלכם באותו הרגע - מבלי להפעיל כל מאמץ.

מבנה פרגולה אלומיניום חשמלית

פרגולת אלומיניום חשמלית מצוידת במנוע קטן, המאפשר שליטה מלאה מרחוק על מצב הפרגולה ועל רמת ההצללה שהיא מספקת.

החלק העליות של הפרגולה בנוי משלבים נפרדים, המאפשרים חדירה חלקית של קרני השמש פנימה אל החלל המוצל, או של משבי אוויר קלים.

בכל פרגולה רגילה, החלקים האלה הם קבועים ואינם ניתנים להזזה, כך שאין אפשרות לשנות את מצב הצל, או את כיוונו בעוד פרגולה חשמלית מאפשרת גמישות רבה יותר ומתאימה את עצמה לצרכים האקוטיים שלכם.

ייתכנו הבדלים בין סוגי הפרגולות החשמליות: חלק מהחברות מייצרות פרגולות עם סגירה מלאה וחלקן סגירה חלקית, חלק מהפרגולות אטומות מפני מים וחלק לא וכן כל חברה המייצרת פרגולות חשמליות עשויה להשתמש בסוג אחר של מנוע חשמלי - באיכות גבוהה יותר, או פחות.

כאשר הפרגולה שלכם מצוידת במנוע חשמלי איכותי, קיים סיכוי גדול שהיא לא תסבול מתקלות בהפעלה, או בכלל.

עיצוב ותכנון פרגולת אלומיניום חשמלית

פרגולה בכלל ופרגולת אלומיניום חשמלית בפרט, מהוות תוספת חיונית ויפה לבית עם חצר, או מרפסת, אבל גם יקרה.

התקנת פרגולה אלומיניום חשמלית תעלה לכם בין 15,000-3,000 ₪ למ"ר.

לכן חשוב לקחת בחשבון את כל הפרמטרים האפשריים ולתכנן היטב מראש, לפני שבוחרים את הפרגולה.

הפרמטרים שיש לדעת לפני הזמנת פרגולת אלומיניום חשמלית

עיצוב

 נכון שאתם רוצים פרגולה בעיקר כדי שיהיה לכם צל נוסף בחצר, או במרפסת, אבל העיצוב לא פחות חשוב מן הפונקציונליות של הפרגולה. מדובר בפריט גדול ובולט, שאם הוא לא מתאים לעיצוב של החצר, לא משתלב עם העיצוב של הבית, או פשוט לא נעים לכם בעין, יהיה לכם קשה לחיות איתו לאורך זמן. לכן חשוב להשקיע מחשבה לעיצוב - לצורה של פרגולה, לצבעים שלה, למיקום שלה לגודל שלה, כדי שתקבלו תוספת לחצר שהיא לא רק עמידה לאורך שנים, אלא גם יפה ונעימה לעין.

מיקום

המיקום של הפרגולה עשוי להיות קריטי, מפני שיש הבדל מהותי בין התקנת פרגולה בחצר, על האדמה לבין התקנת פרגולה על שטח מרוצף. כמו כן, התקנת פרגולה צמודה לקיר הבית, שונה גם היא בתכלית מהתקנת פרגולה ללא תמיכה של אחד מקירות הבית, אלא עומדת על 4 עמודים באופן עצמאי.

גודל וצורה

פרגולה צריכה להתאים בגודלה ובצורתה לשטח שבו היא מיועדת להיות מותקנת. גם אם אתם ממש רוצים המון צל בחצר, או במרפסת, אבל זה פשוט לא מתאים, כנראה שתצטרכו לוותר ולבחור פרגולה קטנה יותר, שתשתלב היטב בסביבה שבה היא מותקנת.

תכנון מדויק בעזרת אנשי מקצוע הוא הדרך הבטוחה ביותר לתכנון ועיצוב מדויקים של הפרגולה ולכן כדאי להיעזר במעצב, או אדריכל לתכנון ועיצוב של הפרגולה שלכם.

בשורה התחתונה

פרגולת אלומיניום חשמלית היא פריט המיועד להחזיק מעמד במצב תקין ואסתטי לאורך שנים. העיצוב שלה הוא גמיש, ק ונוח וכך גם ההתקנה.

המנוע החשמלי מאפשר לכם לשנות את זווית הצל שהפרגולה שלכם מטילה וכך לכוון את הצל כפי שנוח ומתאים לכם באותו הרגע. כל זה נעשה, כמובן ללא מאמץ מיוחד, כי פרגולה אלומיניום חשמלית מאפשרת שליטה מרחוק במצב ההצללה.

מכיוון שמדובר בפתרון פרקטי, אסתטי, איכותי ועמיד במיוחד, מומלץ לקחת אנשי מקצוע מיומנים ומוכשרים לביצוע העבודה, כדי שבאמת תהנו מהתוצאות, כל עוד הפרגולה ברשותכם.

שרון דהן

ציון 9.75 37 חוות דעת

רם אסא

ציון 9.12 16 חוות דעת

אחמד מחאג'נה

ציון 10 5 חוות דעת

סקר ותד

ציון 9.76 35 חוות דעת

מחפשים מתקין דקים ופרגולות ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה