בית

>

שאלה : הרצפה ״רוקדת״ שנה אחרי השיפוץ

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

הרצפה ״רוקדת״ שנה אחרי השיפוץ

פורסם על ידי נטליה
20/07/21

מדובר בשיפוץ לפני שנה וחודש. הקבלן החליף אריחים בשני חדרי השינה. כעבור חודשיים- שלושה שמתי לב שהרובה מתפורר ויש כמה אריחים שכל פעם זזים כשדורכים עליהם. דיברתי עם הקבלן, הוא בא לתקן את הרובה במקומות בהם הוא התפורר. לגבי האריחים שזזים הוא אמר שהרובה יחזיק אותם ולא עשה עם זה כלום. כעבור חצי שנה הרובה מתפורר שוב במקומות אחרים וגם בחלק בו כבר עשה את התיקון. הרצפה ממשיכה ״לרקוד״. פניתי אליו ואמרתי שהבעיה לא רובה אלא בהדבקת האריחים לא איכותית. הוא טוען שכבר עברה תקופת האחריות ושיוכל לתקן את הרובה במחיר סמלי. ולגבי האריחים זזים- הפעם הוא טוען שזה קורה בבתים הישנים שהם זזים ושזה היה עם הריצוף הקודם ומה שניתן לעשות עם זה- כל פעם לתקן את הרובה.

4 תגובות

הריצוף לא אמור לזוז בכלל העבודה לא תקינה הקבלן לא עשה כמו שצריך מציע לך לפנות לקבלן שיבוא לתקן או במקרה הזה לפנות לקבלן שיודע מה לעשות ולבקש מהקבלן הקודם שישלם על התיקון

נפלת עם חאפר.
עשה עבודה "לא טובה" בלשון המעטה.
אם יש לך חשבונית ותיעוד השיחות איתו , אתה יכול לגרום לו שיבוא ,יפרק הכל , וירצף מחדש לפי דרישת התקן הישראלי.

היי כנראה לא בוצע חומר מקשר בין ריצוף ישן לחדש וברור שההדבקות היא זמנית.גם אם טענתו שהריצוף הישן היה זז לפני מחובתו להתריע גם אם יבקש תשלום נוסף עבור תיקון הבסיס ורק לאחר מכן ליישם ריצוף חדש..

שלום,
הקבלן לא מוכן לתקן... לאחר ששלחתי לו סרטונים שוב טוען שצריך לחזק את זה עם רובה. אודה להמלצה לעו"ד שיוכל לעזור עם זה.