בית

>

צבעים

>

קבלני שליכט וטיח

>

שאלה : צבע חיצוני לבית

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

צבע חיצוני לבית

פורסם על ידי שרגא
08/03/16

אני מעוניין לצבוע את הבית מבחוץ,הבית צבוע בצבע אקרילי וישנם מספר סדקים שנוצרו עם השנים,אני מעוניין לצבוע בסופר גמיש של נירלט ,שאלתי- האם יש צורך בפריימר או שאפשר לצבוע ישירות על הצבע הישן ??

האם אפשר גם לצבוע עם צבע עם טקסטורה ישירות וללא הכנות קרי ללא מקשר .??

2 תגובות

שלום,
סופר גמיש חלק הינו ציפוי אקרילי גמיש בעל יכולת גישור על סדקים עד 2 מ"מ. עמיד בקרינת UV , מונע חדירת מים למבנה ומאפשר מעבר אדי מים החוצה. יש צורך ליישם פריימר לפניו. קישור ישיר לעמוד המוצר http://bit.ly/1q1C4Mz.
יש להסיר צבע ישן שאינו מחובר היטב לתשתית. לנקות את התשתית מכל חומר זר שאינו יציב ולצבוע שכבת פריימר X - צבע יסוד לקירות חדשים וישנים, בעל כושר חדירה והתחברות גבוהה לתשתיות סופגות. מומלץ במיוחד לפני יישום שליכט צבעוני / סופר גמיש, קישור ישיר לעמוד המוצר http://bit.ly/1nhxbvD.
תיקוני פגמים קלים יש למלא עם אלטק ויולט (בתוספת %10 צמנט) - שפכטל אקרילי מוכן לשימוש להחלקת קירות חיצוניים, מכיל תוספים נגד עובש ופטריות. בעל כושר הידבקות גבוה במיוחד למשטחים חדשים כגון בטון וטיח ומשטחים קיימים צבועים. קישור ישיר לעמוד המוצר http://bit.ly/TUUqzu, ראשית יש להחליק את פני השטח.
סדקים יש למלא עם מרק קיר גמיש בעזרת שפכטל, עד למרחק של 3 ס"מ מקצוות הסדק. מרק אקרילי גמיש, מוכן לשימוש, למילוי סדקים. גמישות החומר מגנה על המבנה ומונעת את הופעת הסדקים מחדש. מומלץ במיוחד לפני יישום שליכט צבעוני / סופר גמיש על גבי יסוד פריימר X, קישור ישיר לעמוד המוצר - http://bit.ly/1uhnn9r.
יש לחזור ולצבוע בפריימר X על התיקונים לפני יישום סופר גמיש.

יש צורך גם בחומר מקשר לפני יישום צבע עם טקסטורה.

לכל שאלה אתם מוזמנים לפנות ליועץ הצביעה שלנו במספר – 1700-500-004
לעוד רעיונות וטיפים כנסו לדף הפייסבוק שלנו https://www.facebook.com/nirlat/
תודה שבחרתם לנרלט!

שלום שרגא
חייב פריימר לפני הצבע הגמיש.
אשמח להגיע ולתת לך ייעוץ ללא התחייבות, אני תושב בנימינה.
בתודה, חיים