בית

>

חברות ריהוט

>

שאלה : שולחן עץ שנרטב בגשם

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

שולחן עץ שנרטב בגשם

פורסם על ידי טל
20/11/15

הי, יש לי שולחן מעץ שעמד תקופה ארוכה בחוץ ונרטב מגשמים. הפלטה העליונה התנפחה (זה נראה כמו סיבית או משהו כזה בשכבות. האם יש דרך לשפץ? האם כדאי בכלל לשפץ או שיש סיכוי שהוא נרקב וקיבל עובש...? איך מזהים...?

2 תגובות

עם מדובר בסיבית שהתנפחה אין דרך לשקם את הסיבית. לפי מידת ההתנפחות ניתן להחליט האם להחליק מלמעלה בשפכטל ואז לצבוע בצבעים אטומים לעץ. ממליצה לך לפנות לקו המומחים של טמבור 1-700-533-533 ולשלוח להם תמונה במייל כדי לראות את השולחן ולקבל המלצות לשיפוצו עפ"י חומרת ההתנפחות שלו.
בברכה

שלום,
ראשית יש למקם את השולחן במקום בו יוכל להתייבש לחלוטין. לאחר מכן יש לשייף את משטח העץ שיוף יסודי (מומלץ בנייר זכוכית גס יותר ממספר 2) עד להחלקה מלאה ולנקות מאבק השיוף ומכל לכלוך אחר.
לאחר מכן יש ליישם חומר מקשר בשם יסוד ראשון סינטטי http://bit.ly/1mQnmVo, זהו צבע יסוד ייחודי לעץ, כהכנה לצבע עליון. בעל כושר הידבקות גבוה לתשתית, שומר על גמישות העץ ומאפשר חיבור חזק ויציב של הצבע העליון.
לאחר המתנה לייבוש ניתן ליישם צבע בשם אוניאור על בסיס מים http://bit.ly/1n40xZp עבור קבלת צבע אטום, זהו צבע עליון אטום על בסיס מים בעל גימור משי מהודר. ניתן לגוון אותו על פי כל גווני מניפת נירלט http://bit.ly/WagNTN ומניפתhttp://bit.ly/VDlEvG RAL.
במקום האוניאור ניתן ליישם צבע בשם לזור על בסיס מים http://bit.ly/1n9PC5u, לכה מגוונת חצי שקופה על בסיס מים להגנה על העץ בפני פגעי מזג אויר, עובש וריקבון. לזור מעניק לעץ מראה מרהיב, מתייבש מהר וללא ריח לוואי. לצביעה פנימית וחיצונית של משקופים, רהיטי עץ, פרגולות ועוד. בצביעה חיצונית, יש ליישם תחילה שכבת הגנה "סופר מגן לעץ". את הלזור ניתן לגוון על פי מניפת לזור http://bit.ly/1tKWmVG.
במקום האוניאור או הלזור ניתן ליישם סופר מגן לדק http://bit.ly/1t04PJi, חומר בעל יכולת הספגה גבוהה (אימפרגנציה) החודר לתוך עומק העץ, ועל ידי כך מקנה לו הגנה לאורך זמן מפני ריקבון, מזיקים ופגעי מזג האוויר. יש להשתמש במוצר ליצירת שכבת הגנה לפני צביעה. ניתן לגוון על פי מניפת סופר מגן לדק http://bit.ly/1HbJqCj. לפני יישום הסופר מגן לדק יש להקפיד על שיוף טוב טוב.
לשאלות נוספות אנא פני ליועץ הצביעה שלנו ב1-700-500-004.

תודה שבחרתם לנרלט!