בית

>

שאלה : טפט במקלחת שנמצאת בממ"ד

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

טפט במקלחת שנמצאת בממ"ד

פורסם על ידי שירה
02/05/19

יש לי בדירה מקלחת שנמצאת בממ"ד, לכן לא ניתן לחפות אותה בקרמיקה בכלל והיא צבועה כולה בצבע על בסיס שמן (דוחה מים). עקב נזילה שהייתה במקום, ישנם קילופים רבים בצבע. שאלותיי: א. האם ניתן להדביק טפט למקלחת על קיר במצב כזה? ב. קבלן שיפוצים אמר לי שאינו ממליץ על זה כי הטפט צובר עובש והרטיבות מאחוריו והורס את הקיר. מה דעתכם? ג. מה סדר הפעולות המומלץ לחידוש צבע? ד. האם יש צבעים מומלצים לחדרים רטובים?

9 תגובות

מי אמר שלא יכולים קרמיקה .... תיתקשר 

זו שאלה מעניינת- לא רצוי ליישם חומרי איטום שאינם נושמים בתוך הבית. חוסר נשימה של הקירות עלול להביא לעובש.
אתה יכול ליישם one vertical חומר האיטום היחידי שניתן ליישם על קירות/מעקות רטובים אחרי שתקלף היטב את כל מה שמתקלף עד הטיח.
בכל מקרה צור איתנו קשר בשעות העבודה 052-3410112

אין שום בעיה להסיר את הצבע עד הטיח\בטון עם מכונת גירוד או שיוף יעודית המחוברת לשואב אבק ולהדביק קרמיקה. אפשר במקום קרמיקה טייחים דקורטיבים אחרים אבל עדיין זה דורש הסרה מלאה של צבע אליון ושפכטל עד תשתית יציבה

אין להדביק קרמיקה בגלל הנחיות הג"א. האם טפט מומלץ לדעתך? או להסתפק בצבע שמן?

אני אישית לא מכיר טפטים עמידים במים. עדיף טיח דקורטיבי כזה או אחר שגם נראה יפה וגם עמיד ללחות

שלום
עבר עלי הרבה מקרים כאלה והפטרון הוא,
לגבי הקיר : יש לבדוק אם עדין יש נזילה אם נבדק ונמצא שאין נזילה ויבש אז כמובן דבר ראשון שעושים א;מגרדים את כל הקילופים או לשייף ואם יש צורך לתקן טייח מקומי בלבד .
ב;לבצע תיקון קיר עם קלסימו,ולשייף לעשות יד של טייח גבס אם צריך בשביל לעשות קיר אחיד
ג;לשייף ולנקות את הקיר טוב טוב להביא אותו למצב חלק ואחר כך , שהקיר יבש וחלק ניתן לצבוע /להדביק טפטים , מומלץ לעשות יד אחת של בונדרול לפני צבע ואחר כך לצבוע או בצבע דוחה מים או הייתי גם מציע לעשות שליכט צבעוני שגם מונע עובש וגם יפה .
בכל מקרה הכי חשוב לבדוק שבעית הנזילה נגמרה ולא חוזרת
בהצלחה .

נקו הצבא עשו תיקונים בעזרת חוצרים עמידים למים שייפו וצבעו לאחר בונדרול בצבע עמיד למים, אםשר אולי גם מ.ד

בשום מקרה לא עם טיח גבס

שלום שירה, אין טפט שמתאים למקלחת. לא מומלץ בכלל, באזורים שיש נגיעה ישירה עם מים חובה להדביק קרמיקה, באזורים שאין נגיע ישירה ,ניתן לצבוע עם צבע כמו רב גמיש או שליכט אקרילי . כדי להדביק קרמיקה על צבע שמן חייבים להסיר את הצבע ולפצוע את הקיר.
בהצלחה