בית

>

מעצבי פנים

>

הום סטיילינג

>

מתי כדאי לעשות הום סטיילינג?

תוכן עניינים

מתי כדאי לעשות הום סטיילינג?

הום סטיילינג הינו תחום בעולם העיצוב שמטרתו לעשות הלבשה חדשה לבית ולהעניק לו אווירה אחרת וחדשה במינימום הוצאות ומבלי לשבור קירות ולעשות שינויים בחללי הבית. מתי נשתמש בשירותי הסטייליסט להום סטיילינג לבית?

מאמר מאת צוות שיפוצים פלוס

פורסם ב-25/11/2012 3 דק' קריאה

הום סטיילינג הוא מושג די חדש בלקסיקון הישראלי אך בדיוק כמו עולם עיצוב הפנים בעשור האחרון נטע שורשיו בארץ הקודש גם ההום סטיילינג מתחיל להנביט צמחים. הום סטיילינג, בניגוד לעיצוב פנים, הוא תחום שמתרכז בהלבשת הבית ובמעין מתיחת פנים לשדרוג וריענון החדר או חלל הבית ככלל. בהום סטיילינג לא נשבור קירות, לא נשנה את הצנרת או קווי החשמל ולא נזיז חלונות ממקומם - נתמקד במה שיש לנו וננסה להוציא ממנו את המקסימום תוך שמירה על התקציב שלנו. ההום סטיילינג מתרכז בריהוט ופריטים שונים בבית וכיצד משחקים איתם בכדי ליצור עיצוב חדש.

מתי כדאי לעשות הום סטיילינג?

אם עשינו שיפוץ מאסיבי לבית ומעצב הפנים כבר דאג לכל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד לא סביר שנצטרך הום סטיילינג. הום סטיילינג נוגע למקרים בהם החלל יושב כבר תקופה מסוימת כפי שהוא ודורש חידוש, שדרוג ושינוי אווירה. נפרט מספר מקרים בהם כדאי ורצוי לעשות הום סטיילינג לבית:

השבחת נכסים - הום סטייג'ינג

אחת הנישות המרכזיות של עולם ההום סטיילינג הוא הHome Staging. במסגרת ההום סטייג'ינג יוצרים "תפאורה" חדשה לבית שמטרתה לנצל באופן מקסימאלי את החלל, לאפשר לו להיראות רחב, מעוצב ויוקרתי. נהוג להשתמש בשיטת ההום סטייג'ינג בתחום השבחת הנכסים. אם נרצה להשכיר דירה או למכור נכס נרצה שהוא יראה במצב הכי טוב ואולטימטיבי שלו, ההום סטייג'ינג מסייע לנו להוציא את המיטב מהדירה ולהותיר רושם ראשוני חזק וטוב על הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.
מחקרים וסטטיסטיקות מראות כי נכסים שעשו הום סטייג'ינג זכו ליותר נקודות אצל הלקוחות מנכסים אחרים. ההשקעה בנכס באמצעות ההום סטייג'ינג מכניסה אווירה אחרת. מדובר בהשקעה קטנה שיכולה לעלות את ערך הדירה כך שמדובר בהשקעה לטווח הארוך ששווה לקחת בחשבון. מעבר לכך, בית מעוצב בצורה יפה שנראה כה אטרקטיבי יכול לגרום לכמה שיותר לקוחות להתעניין בו ולעלות על המחיר הנקוב בכדי להתגבר על מתחריהם לרכישת הנכס.

גם כשרוצים לרענן עיצוב אפשר לעשות הום סטיילינג. בדוגמה שלפניכם ממשרד עיצוב פנים של יואלה בר טל ניתן לראות דוגמה מעולה לשימוש בסטיילינג לחדר של נערה:

אלכסיי וסרגיי מולוצ'ניק

ציון 9.96 7 חוות דעת

לילך רקנטי

ציון 9.86 9 חוות דעת

מירב סואד

ציון 9.74 17 חוות דעת

אבשלום בארי

ציון 9.93 11 חוות דעת

הום סטיילינג לבית פרטי - מרעננים עיצוב

לא חייבים לעשות הום סטיילינג רק שרוצים להרשים לקוחות ולמכור את הנכס. הום סטיילינג היא פעולה שנוכל לעשות גם בשביל עצמנו. הבית שלכם כבר חסר חיים ומשעמם? העיצוב הנוכחי נמאס לכם? רוצים ליצור מראה יוקרתי יותר? מראה מודרני? מראה כפרי? באמצעים פשוטים וקלים של ההום סטיילינג תוכלו ליצור אווירה עיצובית חדשה בבית בלי להתחיל לשבור קירות ולשנות את היסודות של הבית שלכם. ההום סטיילינג מציע לרבים פיתרון זול מעיצוב פנים ליצירת שינוי באווירה וההרמוניה העיצובית של הבית שלהם.

הום סטיילינג - כשאין לנו את העין העיצובית

לא לכל אחד מאיתנו האבחנה הדקה בין מתאים ל"לא מתאים" בחלל הבית. לא פעם נראה פריט מעניין כמו גוף תאורה בחנויות הריהוט למיניהם ונרכוש אותו מתוך אמונה אמיתית ותמה כי הוא יתאים לעיצוב הבית הקיים. כשנביא אותו לביתנו נגלה שהוא עומד תלוש ואבוד מכל שאר עיצוב הבית. כך יווצרו עוד ועוד פריטים בביתנו שאין קשר בין האחד לשני. במצב זה נצטרך הום סטיילינג שיסייע לנו למצוא את המכנה המשותף בריהוט הקיים, לסלק פריטים לא קשורים, לרכוש חדשים ולחדש ישנים. איש מקצוע מעולם ההום הסטיילינג ידע כיצד לעשות זאת בטוב טעם.

מחפשים הום סטיילינג ולא מצאתם ?

או

מחפשים הום סטיילינג ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה