בית

>

חברות אלומיניום

>

מאמרים

>

חידוש חלונות אלומיניום - איך מחדשים וכמה זה עולה?

חידוש חלונות אלומיניום - איך מחדשים וכמה זה עולה?

חידוש חלונות אלומיניום כולל טיפול בפרופיל אלומיניום (המסגרת של הזכוכית) של החלון, כמו גם המסילה וחלקים אחרים מאלומיניום, בעזרת כלים וחומרים מתאימים, כדי להעניק לחלון מראה שונה, או כדי לחדש חלון ישן עם שכבת צבע שכבר לא נראית טוב.

מאמר מאת צוות שיפוצים פלוס

פורסם ב-25/08/2020 4 דק' קריאה

חידוש חלונות יכול להיות חסכוני מאוד - מפני שהוא חוסך לכם את החלפת המסגרת, או החלון כולודר כולו מראה רענן וחדש, בתנאי שעושים אותו כמו שצריך. אז איך עושים חידוש חלונות אלומיניום?

חידוש חלונות אלומיניום - איך זה עובד?

חידוש חלונות אלומיניום מתבצע על ידי צביעה בגוון הרצוי, כך שאתם יכולים לא רק לחדש את מראה החלון הישן, אלא גם להעניק לו עיצוב קצת שונה באמצעות בחירה של גוון חדש.

תתפלאו עד כמה החלפה פשוטה של גוון הצבע של פרופיל האלומיניום בחלון שלכם יכול לשנות את מראה החלון כולו ואף את מראה החדר.

תחזוקה נכונה לאחר חידוש חלונות אלומיניום

חלונות אלומיניום עוברים תהליך של ציפוי, המעניק לחומר הגנה מפני התחמצנות וכמובן מספק גם את הטאץ' העיצובי הרצוי.

חלונות אלומיניום איכותיים לא נוטים להתקלף וזקוקים לתחזוקה מעטה מאוד ולכן, מרבית המקרים של חידוש חלונות אלומיניום נובעים מהצורך לרענן את מראה החלון והחדר, להחליף את העיצוב וכן הלאה.

יחד עם זאת, כדי לשמור על אורך החיים של החלון הקיים ולהבטיח שלא תצטרכו להחליף, או לחדש אותו בקרוב מדי, הקפידו לנקות אבק לשמירה על ניקיון החלון, בעזרת מטלית לחה, עם מים בלבד, או עם מעט סבון.

עמיאל מושייב

ציון 9.67 15 חוות דעת

עמית ששון

ציון 9.07 10 חוות דעת

אחמד טמיש

ציון 9.72 59 חוות דעת

סרחאן אשקר

ציון 9.69 4 חוות דעת

מתי צריך חידוש חלונות אלומיניום?

אם החלונות הקיימים בבית הם כבר ישנים ולא נראים טוב, אם נמאס לכם מהמראה הקיים ואתם רוצים לרענן, אם קניתם בית ואתם לא אוהבים את המראה הקיים של החלונות, רוצים להכניס טאץ' עיצובי רענן, מותאם לטעם האישי שלכם.

אפשר להחליף את החלון כולו, לשנות את צורת הפתח, או גודל הפתח, אפשר להחליף את מסגרת החלון (פרופיל) ואפשר גם לצבוע את מסגרת החלון בדרכים שונות, אשר אם יבוצעו באופן מקצועי, יספקו לכם חלון במראה מחודש, ללא פגיעה בזכוכית, או בחלקים אחרים בבית. במילים אחרות - זו עבודה מתאימה לבעלי מקצוע בלבד.

אופציה נוספת היא החלפה של צירי הפתיחה ושינוי של צורת הפתיחה, למשל במקום חלון עם צירים, אפשר להחליף לחלון הזזה וכן הלאה.

שינוי כזה נהוג לבצע בעיקר בעת ביצוע שיפוץ כללי בבית, או בחדרים משמעותיים כמו הסלון והמטבח, שם יש משמעות ייצוגית למראה החלל.

חידוש חלונות אלומיניום באמצעות צביעה

בין אם החלון שלכם נראה ישן ובלוי, הצבע דהוי ומתקלף ובין אם פשוט מתחשק לכם לשנות את מראה החלון, כי נכנסתם לבית חדש, או שאתם רוצים לרענן את המראה הקיים, צביעה של פרופיל אלומיניום של החלון שלכם יכולה להיות פתרון מצויין - פרקטי, אסתטי וחסכוני.

יתרון נוסף של צביעת חלונות אלומיניום לצורך חידוש, הוא שאתם יכולים לצבוע את הפרופיל רק בחלקו הפנימי, אם חשוב לכם לשמור על אחידות של מראה חזית הבניין, עם יתר הדירות בבניין מגורים משותף.

למה בעלי מקצוע לא ממליצים על צביעת חלונות אלומיניום?

צביעת חלונות אלומיניום דורשת סוג של מומחיות, מפני שזוהי משימה לא פשוטה.

עבודה לא מקצועית עשויה להביא לתוצאות לא טובות, צביעה לא אחידה, צבע מתקלף ובעיות טכניות נוספות, שבעלי מקצוע רבים, טובים ומנוסים - פשוט לא מכירים את הפתרון המתאים עבורן.

חידוש חלונות אלומיניום עם צבע - איך עושים את זה?

צביעה בהתזה היא האפשרות המקצועית והמומלצת ביותר לחידוש חלונות אלומיניום, בגלל הכיסוי המושלם שהיא מאפשרת לתת לכל חלקי החלון - גם בחריצים ובחלקים הקטנים, אבל כאמור, זוהי עבודה מקצועית ועדינה, אותה יש לבצע באופן מדוקדק ובשלבים, כדי להגיע לתוצאות טובות:

  • הגעה לשטח כדי להבין את הצרכים בשטח ולבחור את החומרים המתאימים לעבודה
  • הסרה של החלון ממקומו והעברה לשטח מתאים לעבודה
  • הגנה על חלקי החלון ועל הקירות מפני מגע לא רצוי עם הצבע
  • הסרה של לכלולים ושומן, כמו גם צבע מתקלף
  • צביעה בהתזה באופן מקצועי
  • הסרת הכיסויים שהגנו על חלקי החלון וייבוש מלא של הצבע
  • החזרת החלון למקום

בתום עבודת צביעה מקצועית, באמצעים מקצועיים, ניתן לשחזר את הצבע המדויק של החלון, כפי שהיה כאשר החלון היה חדש, או להחליף לצבע אחר, אבל בכל מקרה, מתקבל חלון שנראה כמו חדש.

מחפשים חברת אלומיניום ולא מצאתם ?

או

חידוש חלונות אלומיניום מחיר

מחיר חידוש חלונות אלומיניום, כפי שאפשר לצפות, משתנה בהתאם למספר גורמים:

  • שיטת החידוש: החלפה, צביעה, שיפוץ וכן הלאה
  • גודל החלון
  • מורכבות העבודה
  • גישה נוחה לחלון
  • עיצובים מיוחדים, או בקשות מיוחדות אחרות
  • סוג הצבע
  • מצב החלון

על כן יש לבקש הצעת מחיר לגופו של מקרה. יחד עם זאת, מחירי צביעה של חלון אלומיניום נעים בין ₪130-300 לחלון, כאמור, בהתאם לגורמים השונים המשפיעים על רמת הקושי והעלויות של העבודה.

לסיכום

חידוש של חלונות אלומיניום הוא פעולה אפשרית לביצוע, בתנאי שהיא מבוצעת על ידי חברת אלומיניום מנוסים ומיומנים בתחום, שמכירים את החומרים המתאימים לעבודה ומסוגלים לדקדק בפרטים הקטנים - כדי להגיע לתוצאות טובות.

יחד עם זאת, צביעה של חלון אלומיניום לצורך חידוש, למרות שהיא משתלמת מבחינות רבות, היא רק אחת מבין מספר דרכים לחידוש חלונות אלומיניום.

מחפשים חברת אלומיניום ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה