בית

>

שאלה : שברתי קיר לדלת ואת הרצפה אני רוצה לסדר איכשהו ללא ריצוף סגנון של החלקת ביטון או משהו כזה האם אני יכול לעשות את זה לבד ואם לא מה העלות של כזה דבר

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

שברתי קיר לדלת ואת הרצפה אני רוצה לסדר איכשהו ללא ריצוף סגנון של החלקת ביטון או משהו כזה האם אני יכול לעשות את זה לבד ואם לא מה העלות של כזה דבר

פורסם על ידי אליעזר גשטטנר
21/06/26

שברתי קיר לדלת ואת הרצפה אני רוצה לסדר איכשהו ללא ריצוף סגנון של החלקת ביטון או משהו כזה האם אני יכול לעשות את זה לבד ואם לא מה העלות של כזה דבר


2 תגובות

ישתמש ב,יטון חלק ראשון וחלק שני עליון מדה מיתפלסת בכול מיקרה עדיף ריצוף