בית

>

חברות אלומיניום

>

מאמרים

>

תיקון חלון אלומיניום - איך מתקנים וכמה זה עולה?

תיקון חלון אלומיניום - איך מתקנים וכמה זה עולה?

חלונות הם פריטים חיוניים בכל חלל בנוי, בעיקר בבית, אבל כאשר הם מתיישנים, נעשה קשה יותר להניע אותם לאורך המסילה. אם יש לכם חלונות עם צירים אתם עשויים לגלות שהצירים נשברים לאחר תקופה ארוכה של שימוש אינטנסיבי, המסגרת יכולה להתבלות, או להיסדק וליצור בעיית איטום, תריסים יכולים להתרופף, הזכוכית יכולה להיסדק ועוד שפע של תקלות שיכולות להתרחש, בעיקר בחלונות ישנים מאוד, אם כי חלונות אלומיניום ידועים דווקא בעמידות שלהם לטווח של שנים ארוכות.

מאמר מאת צוות שיפוצים פלוס

פורסם ב-25/08/2020 4 דק' קריאה

אם כן, אילו חלונות אפשר בכל זאת לתקן? האם זה משתלם יותר מאשר קנייה של חלון חדש ואיך עושים את זה?

תיקון חלון אלומיניום - למה זה חשוב?

חלונות הם אמצעים העומדים לרשותכם כשאתם רוצים לאוורר את החדר, להתבונן על המתרחש בחוץ, לשאוף אוויר צח, או מנגד - לאטום את החדר מפני הרעשים שבחוץ, למנוע חדירה של לכלוכים, אבק, עשן מכוניות ואף כדי לשמור על טמפרטורה קבוע בתוך החדר.

חלונות הופכים לפריט חיוני מאין כמותו בבית, בעיקר כאשר חם מאוד, או קר מאוד בחוץ ואתם רוצים לשמור את הבית ממוזג ונעים וגם כדי להשאיר בחוץ את הגשם והלחות.

אם החלון שלכם לא מספיק אטום, תתקשו מאוד לעשות זאת.

לכן חלונות חייבים להיות תקינים, נוחים וקלים לשימוש, אטומים היטב וגם יפים, שכן הם משפיעים במידה רבה על המראה של הבית כולו.

עמיאל מושייב

ציון 9.67 15 חוות דעת

עמית ששון

ציון 9.07 10 חוות דעת

אחמד טמיש

ציון 9.72 59 חוות דעת

סרחאן אשקר

ציון 9.69 4 חוות דעת

האם תיקון חלון אלומיניום הוא משתלם?

תיקון חלון אלומיניום יכול להיות פשוט למדי, כאשר צריך לחזק בורג שהתרופף, לנקות את המסילה כדי להקל על פתיחת החלון וכן הלאה.

תקלות פעוטות כאלה אפשר לתקן לבד ואין אפילו צורך לקרוא לאיש מקצוע, אבל יש כמובן גם תקלות מורכבות יותר, אז הזמנה של בעל מקצוע לתיקון הבעיה עשויה להיות משתלמת מאוד.

תקלות נפוצות המצריכות תיקון חלון אלומיניום

לצד הרצון לתקן את החלון כאשר הוא נשבר, מתקלקל או נהרס, חשוב להבין את אופי התקלה, כדי להבין מה יידרש לצורך תיקון החלון וכמה זה יעלה לכם.

החלפת זגוגית חלון אלומיניום

אם הזכוכית נשברה, תצטרכו להסיר את מה שנותר ממנה בזהירות רבה, להכין זכוכית חדשה, בהתאם לגודל הפרופיל (מסגרת החלון), אם תרצו אפשר ליצור זכוכית חדשה מחוסמת, או מחוזקת באופן אחר, כדי שבפעם הבאה היא לא תישבר כל כך בקלות.

לבסוף, התקנה של הזכוכית החדשה בתוך המסגרת הקיימת באופן מקצועי, הדבקה שלה באמצעות דבק מתאים והחזרה שלה למקומה. מחיר החלפת זכוכית חלון משתנה בהתאם לגודל החלון, סוג הזכוכית, מיקום ההתקנה ורמת הקושי של העבודה, הנובעת מגורמים שונים.

המחיר להחלפת זכוכית פשוטה לחלון בגודל סטנדרטי יכולה להתחיל במחיר של 250 ש"ח לחלון ולהסתיים במחיר של אלפי שקלים לחלון אחד, בהתאם לכל המשתנים שהוזכרו כאן קודם.

תיקון חלון אלומיניום - איטום

אחד התפקידים החשובים ביותר של החלון הוא לאטום את הבית מפני שינויי מזג האוויר, רעשים ולכלוך. כאשר האיטום נפגם מסיבה כלשהי, חשוב להזמין בעל מקצוע שיתקן אותו בהקדם.

בעיה באיטום של החלון יכולה להיגרם בגלל תקלה במסילה, או בסגירה של החלון, אך היא יכולה להיגרם גם בגלל חיבור לא הרמטי של הזכוכית לפרופיל, חוסר אחידות בין צורת הפרופיל לצורת המשקוף ועוד.

מחפשים חברת אלומיניום ולא מצאתם ?

או

תיקון חלון אלומיניום מחיר

רוב סוגי התיקונים של חלונות אלומיניום עולים בסביבות 250 ש"ח לחלון אחד ויכולים להגיע עד למחיר של 1000 ש"ח ואף יותר, בהתאם לגורם התקלה ומורכבות התיקון.

אחריות על תיקון חלון אלומיניום

תקלות הדורשות תיקון חלון אלומיניום על ידי בעל מקצוע, כמו זכוכית שבורה, החלפת מסילה, או מנגנון תקוע וכן הלאה, יש לתקן בעזרת בעל מקצוע אמין ומיומן, שיודע כיצד לתקן תקלות שונות בסוגים שונים של חלונות אלומיניום.

חלונות מגיעים בדרך כלל עם אחריות יצרן, הנמשכת שנה, לעיתים שלוש שנים ואף חמש שנים, אבל כדאי להתעקש לקבל אחריות נוספת - עבור ההתקנה עצמה, כמו גם הנחיות לגבי תחזוקה ושימוש נכון בחלון.

יחד עם זאת, אם הגורם לתקלה הוא שימוש לקוי, התקנה לקויה, או תחזוקה לקויה של החלון, אחריות היצרן לא תקפה.

כאשר נדרש תיקון חלון חדש יחסית, מומלץ לפנות למתקין שהתקין אותו במקור, אך אם החלון כבר ישן מאוד, כדאי למצוא מתקין אמין שיש לו ידע בתיקון חלונות אלומיניום מהסוג שישי לכם בבית.

אם מדובר על תיקון של כמה חלונות, או תיקון רחב היקף ויקר, כדאי לקבל כמה הצעות מחיר מבעלי מקצוע שונים, לפני שתחליטו, אך לא לשכוח כי הצעת מחיר היא לא האינדיקציה היחידה לבחירת בעל מקצוע וכי יש לבדוק גם את רמת האמינות והאיכות של העבודה.

לסיכום

תיקון חלון אלומיניום עשוי להיות פשוט וזול מאוד, או מורכב ויקר. יחד עם זאת, תיקון חלון אלומיניום, כמו חידוש חלון אלומיניום, ברוב המוחץ של המקרים, משתלם הרבה יותר מאשר רכישה של חלון חדש לגמרי ולכן, גם כאשר התיקון מצריך הזמנה של בעל מקצוע, הוא עדיין משתלם מאין כמוהו.

מחפשים חברת אלומיניום ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה