בית

>

חברות אלומיניום

>

מאמרים

>

ייצור חלונות אלומיניום - איך מייצרים וכמה זה עולה?

ייצור חלונות אלומיניום - איך מייצרים וכמה זה עולה?

חלונות הם בין הפריטים החשובים ביותר המרכיבים את הבית - הם מאפשרים לכם להכניס פנימה אור ואוויר, להתבונן החוצה ולראות מה קורה ולהשפיע במידה רבה על העיצוב של החדר, באמצעות בחירה של האלמנטים השונים בחלון. חלונות הם גם הפריט באמצעותו אתם יכולים לסגור את החלל ולהשאיר בחוץ את הפרש הטמפרטורות ביום חם, או קר, למנוע מהגשם והרוח להיכנס פנימה, לצמצם את הרעשים החודרים מן הרחוב ועוד.

מאמר מאת צוות שיפוצים פלוס

פורסם ב-25/08/2020 3 דק' קריאה

חשוב להתקין בבית חלונות איכותיים, שלא מתקלקלים בקלות ולמען האמת - יש חלקים רבים בחלון שיכולים להתקלקל, אם לא שומרים עליו היטב, או אם הוא פשוט מתיישן.

יתרונם הגדול של חלונות אלומיניום הוא שהם כמעט אינם מתבלים, או נהרסים ולכן הם יכולים להחזיק מעמד שנים ארוכות ללא צורך בתחזוקה, או בתיקון.

אם כן, מה חשוב לדעת על ייצור חלונות אלומיניום, אם אתם מתכננים להתקין חלונות אלומיניום בבית שלכם?

ייצור חלונות אלומיניום - ממה הם מורכבים?

חלון אלומיניום, כמו כל חלון אחר, מורכב מכמה חלקים:

  • פרופיל אלומיניום - המסגרת שמקיפה את לוח הזכוכית
  • זגוגית - לוח הזכוכית של החלון, אותו ניתן לייצר מסוגים שונים של זכוכית
  • צירים או מסילות
  • ידיות

עמית ששון

ציון 9.07 10 חוות דעת

עמיאל מושייב

ציון 9.67 15 חוות דעת

אחמד טמיש

ציון 9.72 59 חוות דעת

ניר עדני

ציון 9.77 29 חוות דעת

ייצור חלונות אלומיניום - יתרונות ייחודיים

  • אלומיניום הוא חומר חזק וקל משקל
  • אלומיניום אינו מפתח קורוזיה, או חלודה
  • אלומיניום ניחן ביכולת בידוד טובה
  • אלומיניום ניתן לעיצוב, צביעה, עיבוד בשלל צורות
  • אלומיניום עמיד לאורך שנים ארוכות וכמעט אינו זקוק לתחזוקה כלל
  • אלומיניום הוא חומר נפוץ, קל להשיג אותו ולכן הוא גם זול

כל היתרונות הללו הפכו את ייצור חלונות אלומיניום לנפוץ ומבוקש ביותר. חלונות אלומיניום משמשים כיום כמעט בכל מקום, למעט יוצאי דופן מעטים.

הם ניתנים להתאמה לכל מקום, בכל גודל, צורה וצבע שתרצו והם ישרתו אתכם נאמנה לשנים ארוכות, ללא צורך בתחזוקה, מלבד ניקיון באמצעים בסיסיים.

למה חשוב להזמין ייצור חלונות אלומיניום מחברה מתמחה בלבד?

קל מאוד לעבוד עם אלומיניום ביחס לחומרים אחרים - זה נכון.

אבל אפילו עם חומרי הגלם הטובים ביותר, חשוב לעבוד באופן מקצועי, עם הידע הנכון, הכלים המתאימים ורמה מסוימת של ניסיון כדי לייצר מוצר איכותי.

למה הכוונה?

חלונות צריכים להתאים בדיוק לגודל הפתח המיועד להם, כדי לספק אטימה מלאה של הפתח, לנוע בחופשיות ובנוחות על הציר, או על המסילה המיועדת לפתיחה וסגירה של החלון, חלונות צריכים להיות גם מעוצבים וצבועים באופן שיתאים לטעם האישי שלכם ולעיצוב החלל כולו ומשום כל הסיבות האלה, חשוב לפנות ליצרן חלונות אלומיניום בעל שם, אמין ומוכר, שממנו תוכלו לקבל חלונות איכותיים.

חלונות שאינם איכותיים יגרמו לרוח לשרוק בין הסדקים, לא יספקו בידוד טוב נגד חום וקור, לא ייראו ממש טוב, יהיה לכם קשה לפתוח ולסגור אותם והם עלולים לפתח עם הזמן תקלות מיותרות, שניתן למנוע אם מזמינים חלון איכותי מלכתחילה.

בחירה נכונה של חלונות אלומיניום

בחירה נכונה של חלונות אלומיניום תלויה בצרכים המדויקים של הבית שלכם, כמו גודל הפתחים למשל, סגנון עיצוב, צרכים בטיחותיים (אם יש ילדים בבית) ועוד.

לצורך ייצור חלונות אלומיניום בהתאמה מושלמת לבית שלכם, יש לערוך מדידה מדויקת של גודל הפתח הרצוי, לקבוע מראש את סגנון העיצוב הרצוי לכם בהתאם לסגנון שאתם רוצים ליצור בבית ולבסוף - להתאים את כל האלמנטים הללו לתקציב העומד לרשותכם.

מחפשים חברת אלומיניום ולא מצאתם ?

או

ייצור חלונות אלומיניום - מחיר

מחיר מינימלי של ייצור חלונות אלומיניום סטנדרטיים, יכול להתחיל ב- 650 ש"ח למטר רבוע, בד"כ למינימום של 5 מ"ר לחלון ואף להגיע ל- 6,850 ש"ח למ"ר. תלוי בדרישות השונות.

המחיר משתנה בהתאם לגודל החלון הרצוי, איכות חומרי הגלם, סוג הפרופיל, סוג הזכוכית, סוג הפתיחה של החלון (צירים, הזזה, קיפ וכן הלאה), צביעה מיוחדת, או עיצוב מיוחד, מורכבות העבודה, מצב השטח ועוד.

לסיכום

ייצור חלונות אלומיניום נחשב פשוט יחסית בזכות תכונות ייחודיות של חומר הגלם, כמו קלות משקל, גמישות רבה, אפשרויות עיצוב אינסופיות ועוד.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי לצורך ייצור חלונות אלומיניום איכותיים, יש לפנות לחברת אלומיניום אמינה, בעל שם וניסיון, שיוכל להשתמש בתכונות הללו על הצד הטוב ביותר.

תוצאה איכותית של ייצור חלונות אלומיניום תהיה חלון מותאם באופן מושלם לפתח המיועד לו, ללא סדקים, או חריצים, איטום ובידוד ברמה גבוהה, פתיחה וסגירה בקלות ובנוחות וגם מידה נכונה של בטיחות.

מחפשים חברת אלומיניום ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה