בית

>

חברות אלומיניום

>

מאמרים

>

ייצור ארגז רוח מאלומיניום – איך מייצרים וכמה זה עולה?

ייצור ארגז רוח מאלומיניום – איך מייצרים וכמה זה עולה?

גגות רעפים הם הסוג הנפוץ ביותר של גגות לבתים פרטיים בישראל ואף בעולם כולו. מלבד היותו פסטורלי למראה, יפה ומעוצב, מעניק לבית מראה חמים ומזמין, גג רעפים מעניק לבית גם בידוד תרמי איכותי (בידוד נגד חום וקור), הוא קל להתקנה וגם קל לתיקון במידת הצורך. אז איך קופסת רוח משתלבת בכל הסיפור ולמה דווקא אלומיניום?

מאמר מאת צוות שיפוצים פלוס

פורסם ב-25/08/2020 3 דק' קריאה

ארגז רוח מאלומיניום - למה צריך את זה?

ארגז רוח הוא התקן שמגן על גג רעפים מפני נזקי הרוח בשוליים התחתונים של הגג. זהו גימור שוליים של גג רעפים, המשמש לצרכים פרקטיים ואסתטיים כאחד.

הוא שומר על הרעפים מחוברים היטב לגג, שומר שהרוח לא תגרום לתזוזת רעפים בחלקו התחתון, הפגיע יותר של הגג, שם הוא מתחבר לשאר חלקי הבית ומאריך את חיי הגג, כאשר הוא מונע את הצורך בפעולות תחזוקה אינטנסיביות.

בנוסף - ארגז רוח מסייע למנוע חדירה של רטיבות כתוצאה ממי גשם, טל ומשקעים אחרים - לתוך הבית.

זהו מחסום מתכתי המקיף כמו מעטפת ארוכה את גג הרעפים סביב כל חלקו התחתון, אבל לא רק - בשנים האחרונות הפך ארגז רוח מאלומיניום גם לתוספת אסתטית ומרשימה לבתים פרטיים עם גג רעפים.

עמית ששון

ציון 9.07 10 חוות דעת

עמיאל מושייב

ציון 9.67 15 חוות דעת

אחמד טמיש

ציון 9.72 59 חוות דעת

סרחאן אשקר

ציון 9.69 4 חוות דעת

יתרונות האלומיניום בעת ייצור ארגז רוח

אלומיניום הוא יסוד מתכתי המשמש באינספור תחומים בשל יתרונותיו הרבים:

  • הוא אינו מחליד
  • הוא קל משקל
  • הוא מבריק ויפה למראה
  • ניתן לעצב אותו בכל צורה, צבע ואופן
  • הוא עמיד באופן יוצא דופן בפני מזיקים ופגעי מזג האוויר
  • הוא נפוץ ולכן המחיר נמוך
  • קל לתחזק אותו

ייצור ארגזי רוח מאלומיניום - מעוצבים

כפי שנאמר כאן כבר קודם, ארגז רוח הוא לא רק מרכיב פרקטי על גג הבית, יש לו גם שימושים אסתטיים להפליא. אם הוא מיוצר על ידי חברה אלומיניום מקצועית, מיומנת ואמינה, הוא יכול להיות אסתטי ולשפר במידה רבה את מראה הבית כולו.

בימים עברו, עד לא כל כך מזמן, נהגו לייצר ארגזי רוח מעץ. חומר נאה ונוח לעיצוב, אך לא מאוד עמיד, העץ נפגע בקלות מפגעי מזג האוויר, מחשיפה ממושכת למים ולחות, מזיקים מכרסמים והורסים אותו והוא זקוק לתחזוקה אינטנסיבית.

משום כך, ייצור ארגזי הרוח עבר באופן כמעט בלעדי לשימוש בעץ, בעוד שבעלים של בתים ישנים עם ארגזי רוח מעץ, לא חייבים לקנות ארגז רוח חדש מאלומיניום, אלא יכולים להסתפק בציפוי אלומיניום לארגז הרוח הישן שלהם.

מחפשים חברת אלומיניום ולא מצאתם ?

או

ציפוי אלומיניום לארגז רוח מעץ

ציפוי אלומיניום לארגזי רוח ישנים מעץ מעניק להם הגנה מקסימלית מפני פגעי מזג האוויר, הזמן ומזיקים שונים, הנוהגים לפגוע בעץ טבעי.

בנוסף, ניתן להשתמש בציפוי אלומיניום לארגז רוח לצורך עיצוב ושדרוג מראה הבית - ניתן להחליף את מראה העץ הישן והבלוי במראה חדש, מבריק, יפה וצבעוני - בצבע לבחירתכם.

אפשר להתאים את העיצוב של הציפוי לעיצוב קירות הבית, צבע הרעפים וכן הלאה. כל נזקי הזמן נעלמים כלא היו והגג שלכם מקבל מראה חדש ויפה.

ייצור ארגז רוח מאלומיניום - מחיר

מחיר התקנה של ארגז רוח מאלומיניום משתנה בהתאם לכמה פרמטרים:

  • גובה הגג
  • מידת השיפוע של הגג
  • אורך המעטפת של הגג
  • סוג ארגז העץ שמתחת לציפוי האלומיניום
  • המחיר לא כולל ניקוי תעלות ומרזבים

ככלל, מחיר התקנה של ארגז רוח מאלומיניום ינוע בין 150 - 350 ש"ח למ"א.

אחריות

עבור החלפה של חלק מארגז הרוח תוכלו לקבל אחריות לעונת גשמים אחת בלבד.

התאמה

חשוב להזמין בעל מקצוע אמין, מקצועי ומיומן, שיבצע התקנה תוך התאמה מקסימלית ומדויקת, אחרת עלול להיגרם נזק לגג ותקרת הבית.

ארגז רוח מאלומיניום

עמיד יותר מאשר ארגזי רוח מחומרי גלם אחרים, דורש מינימום תחזוקה.

לסיכום

ארגז רוח מאלומיניום הוא תוספת הכרחית לכל בית עם גג רעפים - הוא שומר על הגג תזוזת רעפים בעקבות רוחות עזות, הוא מגן על הבית מפני נזילות, בזכות השמירה שלו על מבנה הגג, מסתיר את פתחי המרזבים והוא מספק גם תוספת אסתטית מקובלת ונפוצה. מעין מסגרת יפה ומעוצבת לגג רעפים.

כאשר ארגז רוח מיוצר מאלומיניום, או בציפוי אלומיניום הוא מקבל גם עמידות גבוהה בזכות התכונות המיוחדות של החומר, הכוללות - משקל קל מאוד, מחיר נוח, עמידות יוצאת דופן בפני מים, שמש, לחות, מזיקים ועוד.

התקנה של ארגז רוח מאלומיניום על ידי בעל מקצוע מיומן ומקצועי היא חיונית משום שהתקנה לא מקצועית עלולה לגרום נזקים לגג ולתקרת הבית.

מחפשים חברת אלומיניום ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה