בית

>

חברות אלומיניום

>

מאמרים

>

התקנת דלתות כניסה מאלומיניום - איך מתקינים וכמה זה עולה?

התקנת דלתות כניסה מאלומיניום - איך מתקינים וכמה זה עולה?

דלת הכניסה היא אחד הפריטים החשובים ביותר בבית - היא הדבר הראשון שרואים כשבאים אליכם הביתה, היא שומרת על בני הבית ועל הרכוש שבפנים מפני פולשים לא רצויים, מבודדת מפני חום וקור ושאר פגעי מזג האוויר שבחוץ, ויש לה תפקיד עיצובי משמעותי - גם מצידה הפנימי. אבל אם עד לא מזמן דלתות כניסה לבית היו מיוצרות באופן בלעדי מעץ, או ברזל, הרי שכל זה השתנה כאשר התחילו לייצר דלתות כניסה מעוצבות מאלומיניום.

מאמר מאת צוות שיפוצים פלוס

פורסם ב-25/08/2020 4 דק' קריאה

אז מה כל כך מיוחד בהתקנה של דלתות כניסה מאלומיניום? האם יש להן יתרונות מיוחדים? האם אפשר לעצב אותן איך שרוצים וכמה זה עולה?

דלתות כניסה מאלומיניום - מה כל כך מיוחד?

דלתות אלומיניום הן לא דבר חדש. אתם רגילים לראות אותן בכניסה לבניינים, ביציאה למרפסות, דלתות פנים ולאחרונה גם דלתות כניסה לבתים פרטיים. השאלה המעניינת היא - מה השתנה בתחום, שהפך את דלתות האלומיניום נפוצות כל כך, דווקא בתחום שבו העיצוב הוא שם המשחק?

דלתות כניסה מאלומיניום - יתרונות

הטכנולוגיה המתפתחת בתחום הוסיפה אפשרויות עיצוב חדשות עבור דלתות כניסה מאלומיניום, שלא היו קיימות בעבר.

אם בעבר יכולתם לשלב אלומיניום בזכוכית ולקרוא לזה דלת מעוצבת, הרי שכיום אפשר לעצב אלומיניום בכל צורה וצבע שרוצים, עד כי הדלת יכולה להיראות כמו דלת עץ, אבל להיות עשויה מאלומיניום.

אפשר לעצב דלתות כניסה מאלומיניום בסגנון חדשני ומודרני, קר ותעשייתי, אבל אפשר גם לצבוע אותה בכל צבע שתרצו, לשלב חומרי גלם נוספים ולהעניק לדלת שלכם כמעט כל מראה וכל סגנון שאתם חפצים. אבל יופי זה לא הכל.

אלומיניום עונה גם על צרכים נוספים - ובגדול

זהו חומר כה עמיד, שכמעט אין צורך לתחזק אותו כלל.

עץ הוא אמנם חומר טבעי, חם ויפה, אבל הוא נרקב במגע עם מים, רגיש למזיקים שונים וזקוק לתחזוקה קבועה. ברזל גם הוא נחשב חומר גלם שממנו אפשר ליצור דלתות כניסה יפות ומרשימות, אך זהו חומר שסובל מקורוזיה וחלודה וזקוק, כמו עץ, לתחזוקה שוטפת.

לעומת שני אלה, אלומיניום אינו זקוק לתחזוקה כמעט כלל, עמיד, קל משקל ויפה והדלת נשארת כמו חדשה - לשנים ארוכות. אז תחזוקה קלה - יש. אבל מה עם המחיר?

אולי תתפלאו לגלות - אבל אלומיניום, על יתרונותיו הרבים - הוא דווקא זול יותר מעץ וברזל, בזכות היותו חומר נפוץ מאוד, קל להפקה, קל לעיבוד, קל משקל ונוח לשימוש.

אז למה עדיין משתמשים בדלתות ברזל ועץ? אה…. זה כי עדיין יש כמה חסרונות, גם כשמדובר על דלתות כניסה מאלומיניום.

עמית ששון

ציון 9.07 10 חוות דעת

עמיאל מושייב

ציון 9.67 15 חוות דעת

אחמד טמיש

ציון 9.72 59 חוות דעת

סרחאן אשקר

ציון 9.69 4 חוות דעת

דלתות כניסה מאלומיניום - חסרונות

דלתות אלומיניום אמנם עמידות לאין שיעור יותר מחומרים אחרים, לא נפגעות מפגעי מזג האוויר ואין להן מזיקים, אבל מה לעשות, הן יותר חלשות מדלתות ברזל למשל.

לכן, רבים עדיין מעדיפים להתקין בכניסה לבית דלתות ברזל ולא אלומיניום, פשוט כי הן מעניקות תחושה טובה יותר של ביטחון.

לעומת זאת, בכניסה לבניינים, דלתות אלומיניום הן כנראה הבחירה המובילה, גם כי החסרונות הנוספים של אלומיניום - פשוט לא ממש מפריעים להתקנה שלהן בכניסה לבניין, כמו למשל בידוד.

דלתות אלומיניום לא מבודדות באופן יעיל במיוחד הבדלי טמפרטורות, כמו גם רעשים, אם כי נהוג לשלב בייצור דלתות כניסה מאלומיניום חומרי גלם נוספים, כמו זכוכית בידודית, שמחזקת את יכולת הבידוד שלהן.

דלתות כניסה מאלומיניום - עניין של עיצוב

כאמור, דלתות כניסה מאלומיניום מגיעות בשלל עיצובים, גוונים, מרקמים ושילוב עם חומרי גלם אחרים. יחד עם זאת, ההבדל העיקרי בין דלתות כניסה מאלומיניום הוא עובי הפרופיל (המסגרת החיצונית של הדלת), סוג הפתיחה של הדלת, פרזול וידיות.

אפשר למצוא דגמים של דלתות כניסה מאלומיניום, מתאימים במיוחד לבתים עם פתח כניסה גדול, להם נהוג להתקין פרופיל עבה יותר וצירים גדולים יותר, שיוכלו להחזיק את משקל הדלת. יש גם את הפרופיל הבלגי - הנפוץ בעיקר בעיצוב דלתות כניסה יוקרתיות מאלומיניום ועוד.

המראה המתקבל בעיצוב דלתות אלומיניום בשילוב זכוכית למשל, הוא הייטקי, יוקרתי, נקי ואלגנטי, נפוץ מאוד בעיצוב כניסות למשרדי יוקרה למשל, כאשר ניתן לשחק עם עיצוב הזכוכית - מעושנת, או שקופה, עם או בלי הדפס, עם עיטורים, או בלי, זכוכית חלקה, או מחוספסת וכן הלאה.

מחפשים חברת אלומיניום ולא מצאתם ?

או

דלתות כניסה מאלומיניום - מחיר

דלתות כניסה מאלומיניום מתומחרות לפי מ"ר או לפי יחידה - בהתאם לסוג הדגם.

בין הפרמטרים השונים לתמחור דלתות כניסה מאלומיניום, אפשר למצוא את עובי הפרופיל, כמות הפרזול, שילוב זכוכית, או חומרי גלם אחרים, אופי החלוקה בדלת עם פרופיל בלגי, הייעוד של הדלת - לבניין, לבית, למשרד וכן הלאה.

ככלל, מחירי התקנת דלתות כניסה מאלומיניום נעים בין 1000-4500 ש"ח לדלת.

לסיכום

דלתות כניסה מאלומיניום מחזיקות יתרונות רבים, המאפיינים את החומר, נובעים גם משימוש בשיטות עיבוד חדישות ומתקדמות, המאפשרות יצירה של דלתות פנים מאלומיניום ברמה שלא הכרתם בעבר.

גם מחירי התקנת דלתות כניסה מאלומיניום הופכים את שילובן של דלתות אלה משתל כמעט בכל בית - בתנאי שתזמינו אותן מחברה אמינה, מנוסים ומוכרים.

מחפשים חברת אלומיניום ולא מצאתם ?

או

המאמר עזר לכם?

שאלו את המומחים בפורום

שאלו שאלה