בית

>

קבלני שיפוצים

>

שאלה : חלונות PVC

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

חלונות PVC

פורסם על ידי לובה קרני
26/07/20

האם זה נכון שחלונות מ-PVC יותר טובים בבידוד רעש, חום, קור מאשר אלומיניום?

ולגבי הזכוכית, ראיתי ששאלו כאן מה עדיף, אבל לא כל כך הבנתי מה בסופו של דבר עדיף לבידוד הכי טוב מרעש, קור וחום? (אנחנו גרים בנגב)

6 תגובות

עדיף זכוכית בידודית לנגד רעש ראי באתר שלנו חלונות קסומים

חלונות אשר להן מסגרת PVC טובים יותר בבידוד תרמי - חום וקור, אך אם עלי להתייחס לרעש, אזי אין חלון במסגרת אלומניום דומה לחלון במסגרת אלומניום אחר, מאחר וקיימים הבדלים משמעותיים בינם לבין עצמם למרות החלונות במסגרות אלומניום, על אחת כמה וכמה, לא ניתן לבצע השוואה בין מסגרת אלומניום לבין מסגרת PVC, מאחר וזה תלוי במשתנים שונים.
ככלל הציבור חושב שרק החלון, דהיינו הזכוכית משפיעה על הרעש החודר מהחלון, אזי טעות גדולה, מאחר וקיימות לכל חלון שתי מסגרות וכן תריס, אם הביצוע יהיה כושל אזי גם הזכוכית הטובה ביותר לא תעזור.

אין הבדל בין זכוכית בידודית לזכוכית טריפלקס, לצערי הבורות בתחום זה מבחינה אקוסטית, עקרונית זכוכית בידודית הינה חלון בעל מסגרת ולו שתי זכוכיות בעובי מסויים (אשר לא מצויין ע"י הספקים למינהם) ובין שתי הזכוכיות קיים רווח (אשר לא מצויין ע"י הספקים) וכמובן אין הספקים מציינים מהי רמת הבידוד של אותו חלון המסופק לכם.
זכוכית טריפלקס הינה זכוכית דו שכבתית (אשר לא מצויין ע"י הספקים) כאשר בין שתי הזכוכיות PVB בעובי כ- 0.7 מ"מ וכמובן אין הספקים מציינים מהי רמת הבידוד של אותו חלון המסופק לכם.

קודם כל תודה על ההסבר. ולגבי השאלה של המסגרת, האם עדיף UPVC מאשר אלומיניום?

שאלה זו השאלה בעבר, מבחינה תרמית, דהיינו חום קור עדיף pvc, מבחינה אקוסטית לא ניתן להשוות בין pvc אלומניום, מאחר וקיים מגוון רחב של מסגרות של אלומניום אשר יכולים להיות עדיפים על pvc, כך שאין ''כלל אצבע'' להשוואה בינהם בדומה לבידוד תרמי.

היי עדיף חלונות זכוכית מחוסמת , או חלון בידודית נגד רעש קור , נגד חום יש להוסיף לחלונות וילון הצללה כל המוצרים מופעים באתר שלנו "חלונות קסומים" וילון זכוכית מתקפל וילון מכאני ןילון חשמלי להצללה תודה כרמלה ניתן לצלצל אלי .