בית

>

קבלני שיפוצים

>

שאלה : כמה עולה שיפוץ?

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

כמה עולה שיפוץ?

פורסם על ידי משה שוורץ
16/01/20

אני לא יודע הרבה על שיפוצים, אבל אני חושב לעשות שיפוץ קומפלט וכשאני מחפש באינטרנט כמה זה עולה יש המון אתרים שכותבים שזה בסביבות ה800-1300 שקל למטר ואז יש אתרים שכותבים שזה עולה בדרך כלל 1000 דולר למטר.

אם מישהו יכול בבקשה לתת קצת הסבר זה יעזור המון

6 תגובות

אני חושב שצריך לשבת לתכנן את היעדים שלך והסטנדרט של הדירה
ולהזמין שיפוצניק לקחת הצעת מחיר לפי התוכניות שלך
אשמח לעזור לך בתמחור

ערב טוב!
אני מציע לך להזמין מהאתר שיפוצניק שקרוב לאזור מגוריך , ולקבל הצעת מחיר מפורטת וספציפית למה שאתה רוצה! זה הכי מדויק שיש! לאחר מכן תבקש עוד שתי הצעות על אותו שיפוץ! ואז תוכל לקבל החלטה!
בהצלחה שמש

משה שלום
אני קבלן בניה ושיפוצים ובעל ניסיון רב בתחום.
בגדול המחירים שנתנו לך הם הגיוניים...800 עד 1300 שקל למ"ר עבודה וחומרים שחורים כלומר ללא רכישת אריחי חיפוי וריצוף, סניטריה ודלתות, ללא ארונות מטבח.
בבדיקה שעשיתי בין כלל הלקוחות שלי יצא ששיפוץ שבוא אני כקבלן סיפקתי את המוצרי חיפוי וריצוף סניטריה ודלתות (ללא מטבח) יצא שעלות העבודה ללקוח היתה כ 1700 עד 2000 שקל למ"ר וללא אספקת המוצרים ההלו הממוצע היה 1000 שקל למ"ר כמובן בתוספת מע"מ.

שיפוץ בית זה למעשה מצב דינמי מאוד מתחילת העבודה עד הסיום..ככלל לא ניתן לעמוד הערכת עלות שיפוץ סנטנדרתי מבלי דלתה מאוד רחבה שבין 500 ל 5000 ש"ח למטר והסביר.
נקודות חשמל סביב 200 שקל נקודה ויותר.
נקודת מים 1500 - חם קר ודלוחין, ריצוף 200 ש"ח למטר ויותר..בנייה בגבס 200 ש"ח למטר, בנייה בבלוק ובתוספת גימור טיח 400 ש"ח ויותר, הריסות ממוצע 200 ש"ח למטר דירה, חלונות 1000 ש"ח למ"ר, טריסים חשמליים 800 ש"ח למ"ר, צבע שפכטל 150 ש"ח למ"ר דירה..ויש תאורות..נגרות..אסלות..אינטרפוצים. ארונות..כיורים..ברזים..אריחים לריצוף וחיפוי..מקלחונים...מזגנים...מעקות..פרקטים..דקים..פרגולות..סוככים...
חשוב להבין שיש חלון של מטר על מטר שעולה 1000 שח..ויש גם 6000 שח..יש מזגן טורנאו 1.5 כולל התקנה 2200..ויש מיצובישי vrf 10000 ש"ח..
לא בכל דירה יש להחליף מזגניםמאו חלונות..חשוב לבחון את האתר העבודה..קרבה לנגישות..מנופים הובלות..מדרגות..האםמיש גג רעפים שיש להחליפו מייקר מאוד את העבודה..ככלל אצבע אם צריך לבצע הכל מההריסות עד הכל חדש יעלה יותר מבנייה חדדה על קרקע בתולה..חשוב לסגור עם קבלן שמראש חושף את כל ההוצאות שיש לצפות מהדברים הקטנים כגון שדרוג ארון חשמל ומעבר לתלת פאזי ועד לאמלשכח לשתול קוו גז חדש ותיקני במטבח..בהצלחה.

מוזמן לדבר איתי אשמח לתת לך טווח מחירים ללא התחייבות וגם תקבל ייעוץ חינם
 

מחיר השיפוץ ניקבע על פי מיפרט, אין מחיר למטר בשיפוץ
המחיר על פי דרישת הלקוח לדוגמא החלפת צנרת בכל הדירה, עבודות גבס וכו
נישמח לעמוד לרשותך בכל עת.