בית

>

רצפים

>

שאלה : סילר לאבן טיבעית במקלחת

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

סילר לאבן טיבעית במקלחת

פורסם על ידי רחלי לוי
09/05/19

שלום. אני עומדת לשפץ את המקלחת. בחרתי באבן טרוונטין שמשפץ אמר שימרח סילר. מאוד חששתי מרעילות של החומר, מהצורך לחזור על הסילר פעם בשנה ובעיקר חששתי מקושי בניקיון ובכתבה שלכם הבנתי שסילר לא מסתדר עם אקונומיקה ולכן נראה לי שאני יורדת מאבן טיבעית, טרוונטין. השאלה שלי היא לגבי תחליף לטרוונטין. האם תחליף מצריך גם סילר? כלומר האם גם לתחליף יש חורים כמו לאבן הטיבעית?

ממני, ההולכת לאיבוד בשיפוץ המקלחת. תודה רבה. רחלי

4 תגובות

רחלי שלום רב
חד משמעית, בחדר מקלחון כל אבן טבעית חייבת סילר.
לאבן טבעית יש בעיה קשה עם אקונומיקה ושאר חומרי ניקיון וכך גם לסילר.

בחדר רחצה, לא מומלץ להשתמש לחיפוי קירות וריצוף רצפה באבן טבעית ובטח לא באזור הדוש או הכיור.סילר מונע חדירה לתןך האבן פנימה אבל אם יש חורים באבן, ליכלוך ייתפס בהם ולנקות יהיה מאוד קשה!!!

שלום. קודם כל תודה רבה על העזרה.
פורצלן דמוי אבן זה בסדר למקלחת? השאלה היא האם יש בפורצלן דמוי אבן גם חורים כי אז אני בבעיה. במידה ויש בה גם חורים, מה יכולה לשים במקלחת שאין בו חורים, לא מצריך סילר ועדיין נותן מראה של אבן טיבעית?

בניגוד לדעת עמיתיי אני חסיד גדול של אבן טבעית בכל מצב אבל..
טרוורטין היא אולי לא האבן האופטימלית למקלחת כיוון שהיא מתפוררת ונוצרים בה חורים וגם המלטש הטוב ביותר שיכניס בה דבק לא יוכל למנוע את העבודה של אבן טרוורטין חיה ולכן ייתכן שיהיו לך בעיות, למרות שתיישמי סילר כהלכה. אולם יש מגוון רחב של אבנים מרהיבות שאיתן ניתן לעבוד ושסילר איכותי מגן עליהן ב100% ולא נדרשת חזרה על סילר כל שנה אלא כל 3.
ולגבי שאלתך האם תחליפים זקוקים לסילר , ואני מניח שאת מכוונת לגרנית-פורצלן, והתשובה היא שאין כל צורך יש רק להקפיד על רמת חיספוס של R10 ומעלה למניעת החלקה ולתת עדיפות לרובה אפוקסית .
בכל מה שקשור לאבנים טבעיות ושאלות שיש לך תוכלי לפנות אליי ולהתייעץ
יום טוב