בית

>

צבעים

>

שאלה : ריח רע גם אחרי מספר טיפולים

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

ריח רע גם אחרי מספר טיפולים

פורסם על ידי אורי מרקוביץ
14/06/22

לפני חודשיים צבעתי קיר בבית שלי בשני צבעים (צבע מים וספריי) וכנראה משהו בשילוב הצבעים יצר ריח ממש רע.

לאחר מכן קראתי לצבעי שיבוא לסדר את העניין והוא צבע את הקיר מחדש אך הצבע שהוא שם התחיל להתפורר והריח הרע עבר דרכו.

מאז הוא שם פרימר ועוד שכבה וקרה אותו דבר, מה שגרם לו לשים שתי שכבות של טיח ומעל לזה צבע לבן. הצביעה האחרונה התבצעה לפני שבועיים.

חשבתי שהבעיה נפתרה אך לפני יום שמתי לב שהריח שוב עובר דרך כל שכבות הצבע ואיני יודע מה לעשות יותר. נראה שהיה צריך להוריד איכשהו את הצבע במקור אבל אחרי כל השכבות האלו אי אפשר להוריד את הצבע והריח מקשה עליי להיות באזור המדובר.

8 תגובות

שלום
יש לדבר עם השרות הטכני של יצרן הצבעים.
רק הם יוכלו לקחת אחריות במידה והריח באמת נובע מהצבעים עצמם .
כל פתרון או עצה אחרת לא ניתן לתת בשמו של מי שייצר את הצבע.
מי החברה?

היי, זאת לא ממש אפשרות כיוון שהצבעים המדוברים היו של שתי חברות שונות, פוליאור של טמבור וצבע ספריי של יעקובי. הטעות שלי שלא עקבתי אחרי הוראות יצרן אז לפנות לזוג החברות המדוברות לא ממש יעזור לי פה

צבע ספריי בדרך כלל צבע שמן .
ולכן לא נותן לכל צבע מעליו להחזיק .
הריח לא מכיר למה .
הפיתרון הראשוני היה צריך להיות הורדת הצבע על ידי חומר זול הניקרא מסיר צבע שבא בפח מתכת הוא שקוף ולאחר 5 דקות הצבע יורד עם שפכטל בקלות מאוד

היי, בזמן שזה לחלוטין נשמע כמו הפתרון הנכון, הצבעי שהבאתי אמר שהפתרון הוא לצבוע את זה מה שיסתיר את הצבע וימנע מהריח לעבור.
מאז נעשו מספר שכבות, פרימר, טיח, ועל אף כל זה הקיר עדיין מפיק ריח ואני לא בטוח אם אפשר להסיר את הצבע כבר אחרי כל כך הרבה שכבות, ואם כן איך.
האם צריך להזמין שירות מיוחד לקיר של גריטה או משהו שכזה?

אם מדובר בריח חמוץ משהו (כמו אמוניה או ביצים) אז גם אני סובל מהעניין פעם שנייה.
ייתכן כי הצבע המקורי על הקיר היה לא טוב ומצא בעובש או סוג אחר של בקטריות שבמגע עם הצבעים החדשים גורם לאפקט הריח. פעם אחרונה פתרתי את העניין בשטיפה ושפשוף אינטנסיבי של הקיר עם ריכוז גבוה של אקונומיקה. זה גם מה שאעשה כעת.
בפעם הבאה אשפשף את הקירות מראש ואמרח סילר לפני הצביעה.

מה בסוף עשיתם? יש לי את אותה הבעיה.


מצטרף לשאלה


הצבעי בא לעשות הרבה שכבות עד שהריח נעלם. בשלישי צבעתי שוב בפוליאור לבקשתו של הצבעי (היה עניין של חסכון בזמן לתיקון קטן) והריח ממש חזק שם מאז. אני אפנה לטמבור להתלונן להם על הריח, אבל בינתיים שפשפתי את האזור עם אקונומיקה היום וזה הוריד את הריח. אעדכן אם הריח לא יחזור בעקבות השימוש באקונומיקה.