בית

>

צבעים

>

שאלה : צבע לחדר של הילדה

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

צבע לחדר של הילדה

פורסם על ידי מוריה
05/04/19

בתי בת 17 ואנחנו צובעים את החדרה האיזה צבע כדי לצבוע

8 תגובות

הכי נכון לתת לה את זכות הבחירה.
כל אדם מחבב צבעים אחרים בכל חנות חומרי בניין יש קטלוגים של טמבור ונירלט שאפשר לעבור עליהם
ולבחור גוון אהוב ואני מניח שאם תעשו שיעור בית קצר ותמדדו את קירות החדר רוחב כפול גובה תדעו לבקש את כמות הצבע הרצויה. שיהיה בהצלחה ושבת שלום.

ולדעתך איזה צבע אופנתי ופופולרי לחדר של נערה

https://www.pinterest.com/pin/390265123954299816/
https://www.pinterest.com/pin/401242648035333586/
הי מור תסתכלי ב pinterest על scandinavian bedrooms ותראי אם מוצא חן בעיניכן. אבל זה מכלול לא רק צבע קיר אז תלוי איזה רהוט יש לה בחדר. בהצלחה

גוון הצבע אינו משמעותי ניתן לבחור מה שבא לה. סוג הצבע כדאי שיהיה סופרקריל או סופרקריל 2000 של חברת טמבור או נירלט (נירוקריל).

שתי קירות לבן ושתי קירות צבע ורוד בהיר

היי, קודם רצוי לברר איזה צבעים הילדה אוהבת. לאחר מכן להתאים את בצבע לשאר האלמנטים בחלל (ריצוף, ריהוט, גופי תאורה וכו). צריך להיזהר עם צבעים דומיננטיים כמו אדום, בורדו, חום, צהוב וכו. עיצוב דיי דומה לבישול - אם מגזימים עם התבלינים לא יצא טוב ;)
בהצלחה!

שלום מור, מומלץ לצבוע בצבע אקרילי כמו סופרקריל מט+ או סופרקריל 2000 , צבע ידידותי לסביבה , ללא ריח , תו תקן ירוק על בסיס מים. ניתן לגוון בכל גווני מניפה.
בהצלחה
אלה

שלום מור,
קחו להשראה איזה פריט שהיא מחבבת : תמונה,בגד,מצעים שלה. אליו תתאימו את צבע החדר. אפשר גם לקחת איזה אפור אופנתי ונטרלי ולהוסיף אביזרים בצבעים שמתאימים לפריט שממנו לקחתם השראה: תמונות,כריות,שטיח .שלחו תמונות😉