בית

>

מתקיני דקים ופרגולות

>

שאלה : תיקון דק סינטטי

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

תיקון דק סינטטי

פורסם על ידי דנה
19/09/21

שלום רב. רכשתי דירה עם מרפסת שיש בה דק סינטטי. כנראה שהותקנה לפני כ10 שנים. כנראה שהיא מסוג סיני עם חללים מרובעים בה. חלק מהקורות נשברו ממש. איני במצב כלכלי שיאפשר לי להחליף דק עכשיו ולכן אני מעוניינת רק לתקן בעצמי. האם יש אפשרות לקנות לוחות ולהתקין אותן במקום? יצטיין שעל סמך חיפוש באינטרנט וכמה שיחות בחנויות ובטלפון, לא מצאתי בדיוק את סוג הדק שיש לי ) היום כנראה מייצרים בגודל שונה(.

ואם זה ממש לא אפשרי, והקורות מתחת לדק במצב טוב יחסית, האם זה ריאלי שארכוש רק לוחות דק חדש , אפרק הישן וארכיב לבד דק סינטטי, כלומר ללא איש מקצוע?

אודה מאוד לתשובות כנות ואובייקטיביות, ללא אינטרס מכירה או עבודה , כי באמת אין לי את התקציב כרגע לדק חדש.

תודה רבה רבה מראש!

9 תגובות

שאלה נוספת- האם אפשרי לשים דשא סינטטי על דק? תודה גם על תשובה לשאלה זו.

היי, לפי דעתי אם זה על דק סינטטי אז לא אמורה להיות בעיה.
אבל אם זה על דק עץ לא מומלץ.

תודה רבה!

בגדול כן
את יכולה להזמין מה שיותר דומה ולבקש
שיחתכו לך מידה מדויקת הן לחתך הלוח והן לאורך הלוח אם במידה והדק שלך הוא עם בורג גלוי צריך לתת קידוח לפני ואז בורג ואם בהתקנה נסתרת לבקש את הלוח מחורץ כמו הלוחות דק הקיימים
לכול שאלה את יכולה להתקשר להתייעץ בשמחה 053-9429619

תודה רבה!

אהלאן הדק הסנטטי הוא במצב יחסית טוב אבל התשתית של הדק נרקבה צריך לשפץ את התשתית ולא הדק אפשר להסיג דק סנטטי לא חייב להיות אותו דבר עד שהמצב יאפדר לחליף את משטח הדק שיהיה רק טוב חג שמיח

תודה על התגובה. הדק הסינטטי בחלקו במצב טוב, אבל כמה קורות שבורות. התחילו בסדק ובהדרגה נחרצו יותר. אחת ממש שבורה כי רגל של כסף שישבו עליה ממש שברה אותה. התשתית דוקא נראית בסדר בשלב זה ועדיין לא רקובה. לכן שאלתי רק בעניין החלפת הקורות השבורות. וגם האם אפשר להניח דשא סינטטי על דק - זה בחלק אחר של המרפסת.
תודה.

היי, בגדול לא אמורה להיות בעיה, אם יש לך ידיים טובות וקצת סבלנות את יכולה לעשות לבד! המלצה שלי אלייך זה קודם לראות באמת מה קורה עם התשתית ואם היא בסדר אז את צריכה לחפש לוחות כמה שאפשר דומות לשלך בצבע ובגודל ואפשר לחתוך ולהרכיב לבד. בהצלחה!

תודה רבה!