בית

>

קבלני בניה

>

שאלה : עמודים תומכים

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

עמודים תומכים

פורסם על ידי ישראל
10/02/20

במסגרת שיפוץ של דירת גג, פתחנו פתח בתקרה שלתוכו עולות מדרגות ליציאה לגג. המהנדס שאישר את פתיחת הפתח חייב אותנו בהתקנת עמודים תומכים פרופיל 60 על 60 שיתמכו בדפנות התקרה שמסביב הפתח. לא הצלחתי להבין מהחיפושים שעשיתי כמה אמורים לעלות עמודים תומכים כאלה (2) כולל התקנה. יש מסגר אחד שנתן לי הצעת מחיר של 3300 שח כולל התקנה ואני רוצה להבין מה סדר גודל של מחיר עבור העבודה שנדרשת.

3 תגובות

אז פשוט תתקשר ותבקש שלוש הצעות.
ד"א- ההצעה נשמעת אפילו נמוכה.

מה שתמיד מפליא אותי שכשאתה הולך לקנות טלפון/טלויזיה, מוצרים שיעבדו 4,5 שנים אנשים לא מתמקחים כמו עם בעל מקצוע שמביא לך חומרים ועבודה לדירה ששווה מליון ומעלה שח וזה צריך להחזיק לשנים.
המצב היום הוא שכמות בעלי המקצוע הולכת ופוחתת ותיקון מחירים מתחייב יגיע.

ישראל שלום, רק משאלתך אני מתרשם שאתה הולך לסכן את הנכס שברשותך, ואת חיי דיירי הדירה. עבודה על שלד הבניין דורשת רישוי. אנא קח לך אדריכל רציני + מהנדס (שיתכנן פרטים מדויקים לביצוע) וקבלן רשום שיתנו לך ביטחון ואחריות.
לפי שאלתך אתה מתעסק בעניינים שאינך מוסמך לעסוק בהם ואינך מחזיק ברישיונות הנדרשים. אני בתור מסגר הייתי מסרב (מבחינה ביטוחית) אפילו לתת הצעת מחיר.

‏אני מסכים עם התגובה של אדריכל יש לי עכשיו בדיוק עבודת מחצי כעם הברזל אז אני קיבלתי ממהנדס בדיוק מה אני צריך לעשות בלפי התוכנית אני נמצא חיזוק תקרא