בית

>

אינסטלטורים

>

שאלה : יש לנו בעיה בשיפוע הצנרת באמבטיה

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

יש לנו בעיה בשיפוע הצנרת באמבטיה

פורסם על ידי יחל בן שלום
18/01/22

קיבלנו דירה מקבלן ויש בעיה באמבטיה: כשמרוקנים את האמבטיה עולים מים מקופסת הביקורת, ככל הנראה מכיוון שהשיפוע של צינור היציאה ממנה מתון מדי. האפשרויות שמצאנו שמועות את עליית המים הן 1. לוותר על מחסום הריח כדי להגדיל את ספיקת היציאה מהקופסה, 2. לשים מכסה לקופסת הביקורת עם גומיות אטימה, 3. להימנע מריקון מהיר של האמבטיה. לכל האפשרויות יש חיסרון כמובן, וגם אפשרות המכסה האטום לא טובה כי היא מקשה על פתיחתו לצורך גריפת מי השטיפה פנימה.

השאלה היא אם יש פתרון פשוט יותר מאשר לפתוח את הרצפה ולפלס שיפוע חד מספיק לצינור היציאה? אולי מחסום ריח עם ספיקה גדולה יותר? אולי הקטנת ספיקת היציאה מהאמבטיה? מכסה אטום שקל לפתוח אותו? מכסה חד כיווני שימנע עליית מים אבל יאפשר גריפת מים פנימה? אני לא מכיר מספיק אבל סביר שיש פתרון פשוט יחסית.

מצורפת תמונה של סוג מחסום הריח. תודה!

3 תגובות

תוציאו את המחסום הלבן במידה ותהיה בעיית ריח אז צריך לבצע שינוי מחוץ לטוש

שלום רב! אני חווה את אותה הבעיה של קופסת ביקורת מוצפת. וגם לאחרונה, נוצר, לכאורה, מצב של "סתימה" בו לוקח למים הרבה זמן להתנקז. מה שעשו 2 אינסטלטורים זה פשוט הדביקו את קופסת הביקורת עם דבק מגע. הם לא מצאו סתימה אצלנו... אני כמובן, לא מרוצה מפתרון קוסמטי זה. ויש גם ריחות לא נעימים שגורמים לנו להרבה אלרגיות בבית. איך ניתן לפנות את הבעיה מהשורש?


תודה רבה!
זה מה שעשינו ולפעמים יש בעיית ריח. מה זה אומר שינוי בטוש?