בית

>

אינסטלטורים

>

שאלה : מנקה אבנית, יעוץ

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

מנקה אבנית, יעוץ

פורסם על ידי רחלי לוי
26/11/20

שלום. אימי עברה לגור בדירתי ואת דירתה השכרנו בפעם הראשונה לבחור. מדובר בדירה ישנה מאוד בבניין רכבת. שבועיים אחרי כניסת השוכר הוא טען שהצנרת מאוד ישנה ולכן יש בה חלודה (טוען שאם כמה שעות לא משתמש במים אז השליכטה הראשונה להגדרתו יוצאת צהובה ולאחר מכן מים שקופים. ) זה לא נכון אבל אין לי כוח למריבות וויכוחים. גרתי עם אימי בדירה זו 50 שנה והכל בסדר. השוכר מבקש שאחליף את הצנרת מהשיבר הביתה ומהדוד הביתה. הוא לא מוכן לקבל פתרון של מנקה אבנית שנחבר בנקודה שלאחר השיבר כי טוען שעדיין הצנרת עם חלודה. אני מאוד חוששת שהפתרון שהוא מבקש יזיק לצנרת שהיא מאוד ישנה וכל דפיקה יכולה לגרום לפיצוץ או סדק שיתגלה מאוחר יותר. השאלה שלי היא האם יש עוד פתרון מלבד החלפת צנרת. אולי משהו שניתן לחבר לברזים בבית שינקו את האבנית. ד.א בהתחלה הוא גם ביקש שאחליף את כל חוטי החשמל בבית. הבחור הזה מתיש אותנו נפשית. אשמח תשובתכם. מקווה לפתרון. תודה רבה.

3 תגובות

שלום רחלי,
בהנחה והצנרת ישנה וחלודה החלפה היא הפתרון היחיד שיעבוד.
לגבי השוכר, מים חלודים היא בעיה שצריך לטפל בה אבל אולי התשה נפשית שלך לא שווה את המחיר של ההשכרה לדייר הזה.
בהצלחה

שלום. הלוואי והדייר היה מוכן לעזוב. הדייר מתיש אותנו נפשית. השאלה היא האם יש משהו אחר שניתן לעשות מלבד החלפת הצנרת? האם יש סנן שניתן להבריג לברזים בבית? או כל פתרון אחר שאוכל להציע לדייר ובלבד שירד מהחלפת הצנרת. חוששת מאוד מפיצוץ כי מדובר במבנה מאוד ישן. נראה לי מבנה מעל 60 שנה. אשמח מאוד אם תאמר מה ניתן לעשות מלבד החלפת הצנרת. תודה גדולה.

בית בן 60 שנה .זה הישג גדול שהצהרת מחזיקה מעמד.להיפטר מהשוכר.גם כך לא תרויחיבסוף השנה.ולעשות תיקון בסיסי.שייתן לך כמה שנים שקט.מבחינה עיסקית צריך לשקלל את הסכום הסופי.אולי עדיף דירה פחות ישנה.