בית

>

קבלני איטום

>

שאלה : חומר איטום kefa

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

חומר איטום kefa

פורסם על ידי זיו
19/11/19

בבנין ישן (טיח חדש) חלק מחדר השינה הוא מרפסת לשעבר והקיר בעובי 10 ס"מ. בחורף יש תופעה של הופעת טחב על הקיר הפנימי. קבלתי הצעה של טיפול וצביעה פנימית בחומר kefa עם אחריות לשלוש שנים. הבעיה היא שבשביל טפול ב10 מ"ר לערך המחיר הוא 4000 ש"ח. רוצה לשאול אם זה החומר הכי נכון לטפל בבעיה והאם המחיר הגיוני? תודה

2 תגובות

יש לנו את ערכת אטום-ATUM שמחסלת את העובש, לא צובעת מעליו בלי לחסל אותו אלא מחסלת אותו מייד עם יישומה- יש שפריצרים בתוך הערכה ומברשת.
עלות ערכה המכסה עד 40 מ"ר קירות, תקרות ותכולת חדר- 500 ש"ח +מע"מ:
https://www.atumisrael.com/סרטים

בכל מקרה, אנחנו לשירותך לייעוץ מקצועי של אטום: https://www.atumisrael.com/שאלון

לאחר השימוש הראשוני בערכה המורכבת משני חומרים (יש ברושר הסבר קל ופשוט), תוכל להמשיך ולחסל את העובש איתה 6 חודשים- כל פעם שהעובש יחזור.
מה שאתה מתאר הוא ככל הנראה גם בעיה תרמית, אבל אינני בטוח בכך- ייתכן ואחרי חיסול העובש פשוט אוורור של החדר וריסוס פעם בחודש של החומר שנשאר לך יחסלו את העובש פעם אחר פעם.
אם ולאחר התיעצות איתנו תרצה יש לנו צבע תרמי (לטיפול בגשר הקור) נגד עובש ידידותי לחלוטין לסביבה, פח 5 ק"ג מכסה 12.5 מ"ר ועלותו- 1407 ש"ח +מע"מ לפני הנחה, והפריימר שלו עולה 144 ש"ח +מע"מ.
לצבע קוראים פלנג'-FALANGE והוא צבע ייחודי על בסיס מים, בעל PH=11.5 וזה מה שצריך לעניין אותך- שכן עובש לא יכול לעבור דרגת חומציות כזו.

באופן כללי אינני יועץ איטום. אבל ייתכן שניתן להוריד במחיר לכיוון ה3000 נראה סביר יותר.