בית

>

קבלני איטום

>

שאלה : איטום גג ובעיית רטיבות בדירה שמתחתיו

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

איטום גג ובעיית רטיבות בדירה שמתחתיו

פורסם על ידי מיכל אפל
08/07/19

אנחנו גרים בבניין שבו הגג משותף. לפני שבע שנים זיפתנו וגם לפני שלוש וחצי שנים, כל שנה מסיידים לפני תחילת הקיץ.

לפני הזיפות האחרון הדיירת בקומה האחרונה התלוננה על רטיבות, שמקורה באמת כנראה היה מבעיה בגג. מאז זיפתנו, סיידנו, גזמנו עץ שהשיר עלים למרזב וביקשנו ממנה שתביא הצעת מחיר לתיקונים בדירה. זה היה לפני שלוש שנים, היא עדיין לא טיפלה ברטיבות בבית.

עכשיו היא רוצה לעשות יריעות ביטומניות. אני לא שוללת את הטיפול הזה, גם מי שזיפת לנו את הגג הציע להקדים את הזיפות הבא או לעשות יריעות.

החשש שלי הוא כזה - אין באמת נזילה פעילה ואנחנו לא יכולים לדעת אם יש כיוון שהיא לא טיפלה בתקרה ואנחנו נשלם סכומים גדולים ומיותרים.

היא טוענת שהנזק אצלה הולך ומחמיר בגלל שעדיין יש נזילה ואני טוענת שהנזק שהלך והחמיר אצלה בדירה נובע מזה שהיא לא טיפלה בזה עד עכשיו ובנוסף כיוון שהיא לא גרה בדירה והחלונות סגורים באופן קבוע, אז אין סיכוי שהרטיבות תתייבש.

האם הטענה שלי נכונה? האם ייתכן שנצטרך לשלם עוד יותר כסף עבור נזקים שהוחמרו בגללה?

האם יש דרך לבדוק אם יש עדיין נזילה פעילה למרות הטיפול השוטף בגג? לפני שאנחנו נכנסים לעלויות מאוד גבוהות?

3 תגובות

צהריים טובים.
אפשר לבצע בדיקת הצפה של הגג,וליבדוק אם עדיין יש חדירת מים.

שימו לב שכל שנתיים שלוש אתם משלמים כסף עבור טיפול בגג במקום לעשות פעם אחת עבודה שתחזיק מעמד לפחות 10 שנים- בשורה התחתונה- אתם משלמים יותר.
לא הייתי מבצע שום בדיקת הצפה לגג כזה כי ברור שמצבו רע.
גג- בד"כ הוא רכוש משותף ואם לא תטפלו בו, היא תטפל ועלולה לתבוע אתכם וגם לזכות.
וללא קשר- יש לאנשים נטיה להתעלם מהגג- לקנות טלויזיה או סלון יפה אבל לא לדאוג לגג. בלי גג- אין בית ולכן גג צריך להיות מתוחזק כהלכה.
יריעות ביטומניות מצריכות הכנה מסוימת שכוללת יצירת שיפועים ע"י בט קל- לא הייתי מבצע שים עומס, בטח לא לגג ישן בלי קונסטרוקטור-מהנדס שיאשר את זה.
בעיה שניה- הציודים שיש על הגג. קשה מאוד לבצע יריעות ביטומניות על גגות שיש עליהם דודי שמש ועוד כי צריכים לפרק אותם ולהחזיר וגם לדאוג שהם לא יפגעו ביריעות הביטומניות שבסופו של דבר הם זפת.
בגגות כגון אלה מבצעים איטום על ידי חומרי מריחה כמו וינגום פלוס, ONE ועוד שהם קלים ליישום, לא דורשים תחזוקה, ומחזיקים מעמד 10 שנים. בקישור הבא תוכלו לקרוא:
https://www.sealit.co.il/category/חומרי-איטום-לבניה/איטום-גגות

צרי קשר