בית

>

קבלני איטום

>

שאלה : איטום הקיר משותף וחריצים במקלחת

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

איטום הקיר משותף וחריצים במקלחת

פורסם על ידי יהודה
24/03/19

באיזה חומר הכי יעיל רצוי לאטום את החריצים בין החרסינות ומדוע יש רטיבות בקיר של החדר שינה שהוא בעצם הקיר של האמבטיה ואיזה חומר יעיל להשתמש בקיר על מנת שלא יהיה רטיבות תודה

3 תגובות

לא אמורים להיות חריצים בין אריחי הקרמיקה- הם אמורים להיות מלאים ברובה.
רובה היא לא חומר איטום אם היא לא מוגדרת "רובה אוטמת" והיא נותנת חוזק מכני כך שאם לדוגמא מופעל כח על אריח מהרצפ למשל כתוצאה מתזוזות- שאר האריחים לא ייסדקו וישברו.

יש למלא ברובה ולאחר מכן ליישם חומר איטום סקרמו טרצה על הקירות והרצפה- 1 ליטר יכסה הכל.
חומר האיטום הזה "נושם" בניגוד לציפויים השונים, ולכן יאפשר למים שכלואים מתחת לריצוף להתאדות. אחרי תקופה שנעה בין 1-3 חודשים תלוי בטמפרטורה ניתן לבצע תיקונים בקיר הגובל.
בהצלחה!

יתכן ושאלתי לא ברורה :
יש לי אמבטיה כמו ג'קוזי ובגובה שמסתיימת האמבטיה ומתחילה החרסינה כפי הנראה חילחל מים שגרם לקיר המשותף של החדר לרטיבות שהקיר מתקלף שאלותי הן
1. בחדר האמבטיה רוצה לאטום בחומר טוב שלא יחלחלו מים איזה חומר
2.בחר הסמוך לגבי הרטיבות באיזה חומר להשתמש ע''מ שהרטיבות לא תחזור על עצמה.
תודה רבה

שלום.
הבנתי טוב מאוד מה שאלת.
יש כאן בעיה: מהרגע שהמשטח חשוד כנגוע ברטיבות לא תוכלי ליישם סיליקונים למיניהם או חומרי איטום רגילים- מכיוון שלא ניתן ליישם אותם על משטחים לחים/רטובים. הם לא נתפסים.
החלופה היא להשתמש ברובה איכותית, בתקווה שהאמבטיה שלך מקובעת היטב ואם ממלאים אותה מים או מרוקנים או נכנסים ויוצאים והיא לא "רוקדת" הרובה תשאר תפוסה.
חלופה שניה היא ליישם חומר איטום שנקרא ווינסיל- הוא ביטומן בצבע שחור שאוטם מיידית- להחדיר אותו עמוק ועליו או להמתין שיתייבש וליישם עליו חומר כמו ווינגום פלוס שיודע להקשר לביטומן או רובה.
אם את רוצה גמר יפה תצטרכי מקצוען.
לגבי יתר המקלחת- המלצתי לא השתנתה- סקרמו טרצה.