בית

>

אדריכלים

>

שאלה : שלום, רוצה להוציא היתר למרפסת ללקוח ברחובות כמה לוקחים על הוצאת ההיתר ותכנון לשני מרפסות (שני שכנים)? וכן, איך ניתן להוציא מעיירית רחובות את המידע הנצרך- תבע ומידע תכנוני? באתר הצלחתי למצוא רק תוכנית עיר ללא תשריטי הבנינים עצמם תודה רבה!

הקלידו כאן שאלה ותקבלו תשובה מהמומחים שלנו

שאלו שאלה

שלום, רוצה להוציא היתר למרפסת ללקוח ברחובות כמה לוקחים על הוצאת ההיתר ותכנון לשני מרפסות (שני שכנים)? וכן, איך ניתן להוציא מעיירית רחובות את המידע הנצרך- תבע ומידע תכנוני? באתר הצלחתי למצוא רק תוכנית עיר ללא תשריטי הבנינים עצמם תודה רבה!

פורסם על ידי דבורה ח
07/10/21

2 תגובות

סדר גודל של 20k למרפסת.
אשמח לסייע

שלום דבורה,

המחיר נקבע ע"י בעל המקצוע ומשתנה לפי המיקום, הנסיון וכמות העבודה הדרושה. בדרך כלל המידע התכנוני הדרוש נמצא באתר העיריה בעמוד של אגף ההנדסה. אם אינך מצליחה למצוא את החומר הדרוש לך, ניתן לפנות למח' מידע באגף ההנדסה של העיריה בשעות קבלת הקהל.
תשריטי הבנינים נמצאים בתיק הבנין, שגם הוא נמצא בעיריה באגף ההנדסה. יש עיריות שעדיין לא סיימו לסרוק את כל תיקי הבנין שבארכיון ואז התכניות אינן מופיעות באתר. במקרה זה יש לגשת לעיריה ולהזמין את תיק הבנין.
שימי לב שיש עיריות שמתנות את תוספת המרפסות בכך שאגף שלם יבנה מרפסת. כלומר, כל הדירות הנמצאות אחת מתחת השניה - אגף שלם - יוסיפו מרפסת וכך תישמר האחידות בחזית הבנין.

בברכה
אדר' דבורה הורביץ